Peppuleikeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sori ällövaroitus...
Mieheni on kovasti kiinnostunut peppujutuista ja ostimme muutamia lelujakin tätä varten. Eräänä yksinäisenä iltanani leikin yksin näillä peppuleluilla, lähinnä halusin yksin rauhassa koittaa millaista se on. Noh ällötyksekseni huomasin, että lelut eivät olleet puhtaita pois otettaessa. Itseäni tämä oksettaa suunnattomasti, ehkä olen vähän prinsessa sitten. Peppuseksiä olen ennenkin koittanut mutta koska (ex) meni siitä munapesulle ja jatkoimme normiseksillä sen jälkeen, ei koskaan selvinnyt (onneksi) oliko munassa jotain jälkiä. Varmaan oli joo mutta nyt leluilla leikkiessä vasta vuosien jäljeen tajusin tämän ja nyt minua ällöttää ajatus koko peppujutuista vaikka ennen niistä tietämättömänä nautin. Luulisi aikuisen miehen ymmärtävän, mutta silti oma rentoutuminen on tämän tiedon jälkeen mahdotonta.

Ei niissä leluissa nyt mitään pieniä jälkiä enempää ollut,mutta pas*aahan se silti on. Enkä tiedä miten tämä uusi mies näihin suhtautuu, tuntuu että kiima peppuleikkeihin on kova, jos pettymys onkin sitten suuri kun tulee iso turnoff.

Ompahan minullakin ongelmat:D. Mutta peppupesuista huolimatta ja "tyhjän" tuntisena noita jälkiä siis silti tuli. En oikein tiedä mitä tuon huuhtelun lisäksi voin tehdä? Sitoa miehen silmät ja pestä munan lopuksi?:D No joo.. En siis tiedä miten enää rentoutua kun menin noilla leluilla leikkimään ja noin kävi.. Miten teidän miehet suhtautuu pikkujälkiin?? Itseä ainakin ällöttäisi pestä munasta toisen eritteitä tai vetää psknen lelu pepusta.. Onko nyt vaan tyydyttävä muihin leikkeihin?

No jos peppuleikkejä haluaa harrastaa, niin eiköhän sen sitten kestä, että sieltä saattaa joskus paskaakin mukana tulla. Tosin itse aina pesen ja tarkistan sormilla, että anukseni on tyhjä ennen peppuseksiin ryhtymistä. Oma vatsani on aina suht kovalla, joten siistinä se yleensä pysyykin. Jos joskun vatsa on ollut löysällä, niin sitten en ala peppuseksiin.

eli ennen peppu seksiä pari tuntia syömättä, juo vaan vettä, kunnon suolihuuhtelut, ja sit vaikka koitat vielä itse sormella peppuun onko puhdas, jos ei niin tee vielä suolihuuhtelu.. Ei oo ainakaa itellä tullu mitään kun näin on toiminut..

Yhteistyössä