PEPPUSEKSI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokeilun haluinen!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei satu, kun peppu lämmitetään kunnolla kielellä ja sormella. Varmin asento rentouttaa sulkijalihas on nainen selällään polvet suussa eli jalat kunnolla ylhäällä, käsillä omia polvitaipeita kannatellen. Herkkua!

Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilun haluinen!!!:
Keskustelua peppuseksistä,kokemuksia,asentoja missä sujuu parhaiten, sattuuko jossain asennossa vai aina.
haluaisin kokeilla sitä!!!

hyh hyh!
kerran oon kokeillu ja toiste en sitä tee,suoraan sanottuna perseestä!
ja kuten joku muu jo sanoikin,homojen hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anita:
Jäinkö taas ilman peppuseksiä.

Et jäänyt, olen melko lähellä.........
Mulla on aikaa tulla......
kirjoita rangerover@suomi24.fi ....viikonloppuna on menoa, mutta maanantaina otan yhteyttä.
Hyvää viikonloppua Sinulle.

Peppuseksissä tulee orgasmit voimakkaimpina kuin tavanomaisessa seksissä ja onnistumisen takaa öljyn runsas käyttö ja rauhallinen rakastelu, ei ole rynkyttäjien hommaa. Kiihoittavinta ehkä edestäpäin naisen jalat olkapäillä, vielä jos on jalkafetisti niin saa samalla hyväillä nailoheihin verhottuja sääriä tai korkkareita. Takaapäin tietenkin myös eirttäin kiihoittavaa kun pääsee seuraamaan miten penis liukuu rasvaisena ulos ja sisään. Anitalle, erikoista että et löydä Pohjanmaalta peppuseksiseuraa. Olen paljon harrastanut peppuseksiä ja on hienoa kun vähän malttaa harjoitella. Useimmat naiset tykkäävät ensiarastelun jälkeen.

Moi vielä. Tuo Minna kirjoitus peppuratsastuksesta unohtui ja on tosi mahtavaa, nainen voi itse ohjata nautintoaan ja mies ei voi kuin tulla mukana, tosiaan melkein 100% anaaliorgasmi. Kokeilemaan kaikki nk. tavalliseen seksiin väsyneet parit tänä kesänä. Malttia ja runsaasti öljyä niin ihanat hetket odottavat.

siis liukasteenahan kannattaa käyttää alan liikeistä saatava silikonipohjaista liukkarii, mut myöskin apteekista saatavaa vaseliinii olen käyttänyt ja toimii. Anita et tarviis käytännön ohjausta?