Peppuseksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työnnä sinä kaluasi pilluuni samalla otan tuttusi kalun suuhuni,imen sen kivikovaksi.
pilluni valuu nesteitä pitkin reisiä aaahhhh.....ihanaa antakaa minulle kahta kalua äkkiä joka reikään!!!!!!!!

Pyydämme hänet mukaan, imet häntä samalla kun minä nain sinua takaapäin pilluun , kaikki reikäsi on täynnä jotain. Olen lähellä ja sanon sinulle että kohta minun on lauettava sinuun.....

Rauhoittelen itseäni , pyydät saada meitä molempia yhtäaikaa. Nousemme lauteilta pesuhuoneeseen, seisomme edessäsi kalut pystyssä ja sanot että toinen voisi tulla taakse ja toinen eteen. Näin teemme työnnän aluksi kaluni varovasti pyllyysi kunnes se on siellä syvällä, kunnes tuttuni alkaa työntymään pilluusi. Olemme seisten kaikki.

Aaaahhhhh.....tämä on mahtavaa jalkani ei kanna enää.
tuttusi menee selälleen makaamaan menen ratsastamaan hänen kalullaan tulisitko sinä pyllyyni takaapäin......aahhh..ihanaa...!!!!

Teemme niin, tutullani on huomattavasti paksumpi mutta lyhyempi kalu kuin minulla jolla taas suht pittkä kalu . Olet pylly kutsuvasti pystyssä kalu pillussasi kun työnnän kaluani pyllyysi, tunnen samalla ohuen kalvon läpi sisälläsi toisen kalun kovana siellä...

Voi taivas ihanaa työntäkää kovaa kovia kaluja syvälle minuun aaaahhhh multa tulee ihan kohta mahtava orkku aaahhhh....olette ihania.
laskekaa lastinne yhtäaikaaaaaaa.....sisääni!!!!!!tuleeeeeeeeee aaahh.......!!!!

Työnnämme lujaa sisälläsi , olet aivan auki haaroistasi lähes repeämäisilläsi. Huomaan miten tuttuni kalu nytkähtelee sisälläsi ja hän jähmettyy paikoilleen samassa minulta lähteemyös spermat sisällesi.

peppuseksi ei nyt kaikista naisista ole mitään kivaa vaan vastenmielistä ja kivuliasta!
Ilmeisesti mies40 meni palstalla häärivien teinipoikien koukkuun ja luuli kirjoittavansa naiselle!!

Sattuu se:
anal12.jpg

Yhteistyössä