peräkkäin vai vierekkäin istuttavat matkarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
vierekkäin istuttavat teutoniat löytyy, mut nyt kevyempiä matkiksia kauppa ym käyttöön. Lapset noin 1,7v ja 4kk. Kantokoppa löytyy, jonka saa rattaisiin mutta mitä suosittelette? uutena ostan ja käyttömukavuuskokemuksia kaipaan. onko esim peräkkäisissä ongelmaa jos etummainen lapsi painaa 11 kg, raskas työntää tms? vinkkejä kiitos!!! huomenna olis tarkoitus ostaa =)

meillä oli hetken aikaa peräkkäin istuttavat ja oli mun mielestä tosi kätevät, niin työntää kun muutenkin.Tykkäsin myös kun pienempi sai olla omassa rauhassaan sielä takana. Meni tosi pieneen tilaankin,pienempi paketti oli kasassa kun nuo ABC: yhdistelmät mitkä löytyy.

No mulla on vierekkäin istuttavat tosin vain pari kertaa käytetyt tuplamatkikset, mut sillä kokemuksella voin sanoa että ainaki nää vierekkäin olevat oli sekä torilla mukulakivillä että kauppaolosuhteissa ihan hyvät työntää vaikka istujilla on 2-vuotta ikäeroa ja painoeroakin luonnollisesti on.

mulla on vierekkäin istuttavat vaunut ja peräkkäin istuttavat rattaat. tykkään enemmän vierekkäin istuttavia työntää. peräkkäinistuttavia on paljo hankalampi työntää.

Yhteistyössä