Peräpukamat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pukama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pukama

Vieras
Onko mulla nyt vaivana peräpukamat, kun käyn isolla hädällä niin samalla tulee jonkin verran verta. Tullut jo muutaman päivän ajan.
Onko jotakin lääkettä tms...?

Just joo, äkkiä vaan päivystykseen.. jessus. Peräaukolla voi olla haavauma, joka vuotaa pikkasen verta ku ulostaa tai sit pukama. Apteekista salvaa tai puikkoja yhdistettynä kuitupitoseen ruokavalioon, runsaaseen juomiseen ja liikuntaan. Pitäs auttaa. Tarvittaessa vatsaa pehmittävää esim. levolaccia, jos on ummetusta.

Alkuperäinen kirjoittaja aina:
kun ulostaessa tulee verta, on mentävä lääkäriin, voi johtua niin monesta eri sairaudesta. pelotella en halua, mutta esim. syöpä voi olla.

Kirkas veri on peräisin peräaukosta tai läheltä sitä, johon syitä jo yllä kerrottu. Jos uloste on mustaa ( siis muullonki ku sillon ku on syöny lakua tai mustikkaa ), se voi johtua verenvuodosta ylempänä suolistossa, jolloin ois syytä varata aika lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aina:
kun ulostaessa tulee verta, on mentävä lääkäriin, voi johtua niin monesta eri sairaudesta. pelotella en halua, mutta esim. syöpä voi olla.

Kirkas veri on peräisin peräaukosta tai läheltä sitä, johon syitä jo yllä kerrottu. Jos uloste on mustaa ( siis muullonki ku sillon ku on syöny lakua tai mustikkaa ), se voi johtua verenvuodosta ylempänä suolistossa, jolloin ois syytä varata aika lääkäriin.

lääkäri mulle sanoi, kun itse kärsin pukamista, vuoti verta ja ne leikattiin. koko suoli tähystettiin varmuudeksi ettei ole myös jostain muusta kyse.

Yhteistyössä