V
vaimo ja äiti
Vieras
Mies aloitti aamun kivasti. Huusi kuin hyeena keittiössä kun olin heittänyt pari päivää vanhan (ja kivenkovan) patongin roskikseen. "Minä olisin syönyt sen", huusi äijä naama punaisena. Hei ihan oikesti, kävipäs mielessä että tungen sen kivenkovan halon (patongin) sen kurkkuun niin loppuu huutaminen. Miksi ihmeessä parisuhde menee tähän pisteeseen? Ensin ollaan niin ihanasti rakastuneita, ja sit kun ollaan jo naimisissa oltu muutama vuosi niin mies on flegmaattinen ja ei ota naista huomioon. Mies on muuten aika rauhallinen, käyttäytyy aina niin hyvin muiden seurassa mutta minulle voi käyttäytyä miten haluaa? Kun seurustelee muiden naisten kanssa yhteisissä illanvietoissa huomaan kuinka muut naiset suu auki ihastelevat miestä kun on niin komea ja kohtelias. Tekisi silloin mieli sanoa että "pitäkää hyvänänne, ei se noin mukava ole kotona".
Olin suunnitellut kaikkea kivaa perheellemme täksi päiväksi. Ensimmäisenä teini-ikäiset lapset huusivat "no me ei kyllä lähdetä mukaan" ja sen jälkeen mies aloitti patonki shown. Että on ihanaa tää perhe-elämä. Minne ostaisin menolipun?
Olin suunnitellut kaikkea kivaa perheellemme täksi päiväksi. Ensimmäisenä teini-ikäiset lapset huusivat "no me ei kyllä lähdetä mukaan" ja sen jälkeen mies aloitti patonki shown. Että on ihanaa tää perhe-elämä. Minne ostaisin menolipun?