4
4 x äiti
Vieras
Kävin maanantaina perhekerhossa, tuli eräs perhepäivähoitajakin lasten kanssa,ei siinä vapaa kerhohan se on.
Mutta se komentelu
Siis ensin häsättää niiden omien hoitolasten kanssa
vie muilta lähinnä tavarat käsistä kun heillä nyt on kiire
-ettekö te muut voisi askarrella sitten kun minä olen hoitolasteni kanssa askarrellut ja poistunut tästä
-tarvitteko tuota no hyvä minä otan sen
-anna tänne se reijitin
-mistä te saitte piipunrasseja antakaa tänne niitä
-minun hoitolapseni tarvii nyt liimaa joten otetaan se liimapurkki kokonaan
tänne saatte sitten kun me ei enään tarvita.
Yksi hoitolapsi alkoi sitten juttelemaan yhden lapsen äidille,siinä mukavia jutteli kunnes hoitotäti huomasi,
-älä siinä juttele vaan askartele tänne juttelemaan tultu!
Tämä äiti siihen sitten sanoi jotakin tilannetta keventääkseen ,en kiinnittänyt huomiota mitä
kun omani tarvitsi apua,
mutta siihen kiinnitin kun tämä hoitaja siihen tiuskasee
-pakko niitä on hoputtaa ei siitä muuten mitään tule
Ja komentelu siis oli muita lapsia että äitejä kohtaan aivan kuin hänen hoitolapsensa olisi nyt etusijalla ja me muut tehkää nyt jos on pakko.
En tajua kuten ei ne muutkaan äidit tajunneet miksi sitten tulee moiseen kerhoon hoitolasten kanssa jos sieltä ensin on kiire ja toisekseen ei edes anna lasten askarrella muiden lasten kanssa samaan aikaan ja suuttuu tästä ja komentikin lopulta yhden omista hoitolapsistaankin pois pöydästä että nyt mennään kun ei täällä saa rauhassa tehdä.
Emme voineet taas kuin pyöritellä päätämme ja totesimme että toivottavasti lapsemme ei hänen hellään huomaansa koskaan joudu.
Kiitos näkemiin sun muut kohteliaisuus sanat ei kuuluneet tämän tädin sanavarastoon
Toki voi olla että hoitotädillä oli huono päivä mutta...
Mutta se komentelu
Siis ensin häsättää niiden omien hoitolasten kanssa
vie muilta lähinnä tavarat käsistä kun heillä nyt on kiire
-ettekö te muut voisi askarrella sitten kun minä olen hoitolasteni kanssa askarrellut ja poistunut tästä
-tarvitteko tuota no hyvä minä otan sen
-anna tänne se reijitin
-mistä te saitte piipunrasseja antakaa tänne niitä
-minun hoitolapseni tarvii nyt liimaa joten otetaan se liimapurkki kokonaan
tänne saatte sitten kun me ei enään tarvita.
Yksi hoitolapsi alkoi sitten juttelemaan yhden lapsen äidille,siinä mukavia jutteli kunnes hoitotäti huomasi,
-älä siinä juttele vaan askartele tänne juttelemaan tultu!
Tämä äiti siihen sitten sanoi jotakin tilannetta keventääkseen ,en kiinnittänyt huomiota mitä
mutta siihen kiinnitin kun tämä hoitaja siihen tiuskasee
-pakko niitä on hoputtaa ei siitä muuten mitään tule
Ja komentelu siis oli muita lapsia että äitejä kohtaan aivan kuin hänen hoitolapsensa olisi nyt etusijalla ja me muut tehkää nyt jos on pakko.
En tajua kuten ei ne muutkaan äidit tajunneet miksi sitten tulee moiseen kerhoon hoitolasten kanssa jos sieltä ensin on kiire ja toisekseen ei edes anna lasten askarrella muiden lasten kanssa samaan aikaan ja suuttuu tästä ja komentikin lopulta yhden omista hoitolapsistaankin pois pöydästä että nyt mennään kun ei täällä saa rauhassa tehdä.
Emme voineet taas kuin pyöritellä päätämme ja totesimme että toivottavasti lapsemme ei hänen hellään huomaansa koskaan joudu.
Kiitos näkemiin sun muut kohteliaisuus sanat ei kuuluneet tämän tädin sanavarastoon
Toki voi olla että hoitotädillä oli huono päivä mutta...