T
tällaista mietin
Vieras
Mä oon nyt jonkun aikaa ollu työttömänä, ennen kun työt loppui lapsi oli päiväkodissa joka päivä, töitten loputtua en kuitenkaan halunnu kokonaan ottaa lasta päiväkodists pois koska lapsi oli saanut monta hyvää kaveria päiväkodista ja työkkäristä sanottiin, että ois hyvä olla hoitopaikka jos yllättäen saisin työtarjouksia. Lapsi on siis ollut nyt 10pv/kk ja osa päivä hoidossa. Nyt on mieleeni tullut ajatus perhepäivähoitajaksi ryhtymisestä kun olen kuitenki useamman kuukauden jo ollut työttömänä. Ainoa mikä mietityttää on se, että en haluaisi ottaa kokonaan omaa lastani pois päiväkodista, lapsi täyttää 5v, lapselle ne päiväkodin kaverit todella tärkeitä, sitäkin mietin jos hoitoon tulee vain pieniä lapsia niin lapsellani ei ole ikäistään seuraa, lapsi aina on tähän asti ollu innokas menemään päiväkotiin. Eli olisko lapsi jatkossakin osa päiväisenä päiväkodissa vai jäisi kokonaan kotiin? mitä tekisit tällaisessa tilanteessa? ja kun lapsi oli 8 tuntia päivittäin kun työskentelin kodin ulkopuolella niin silloinkaan lapsi ei koskaan jäänyt itkemään päiväkotiin vaan meni iloisena päiväkotiin jokaisena aamuna ja sitä ne täditkin ihmetteli kuinka hyvin sinne aina jäi.