Perhepäivähoitajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tervehdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tervehdys

Vieras
Onko minun järkeä aloittaa perhepäivähoitajana, jos omat lapset ovat yksi tokalla, tonen eskarissa ja kolmas on kolmevuotias? Eli montas niitä lapsia sai ollakkaan ja mites se palkka menee mulla sitten? Haluiaisin olla kotona kun lapset ovat pieniä ja tämä ammatti tuli mieleen. Oisko muita mahdollisuuksia tehdä töitä kotona? Ammatiltani olen lähihoitaja.

3v on yksi lapsi
eskari on puolikas
ja tokaluokkalaista ei lasketa ryhmään.
Voit ottaa 3 kokonaista hoitoon.5Sulla saa olla ryhmän koko 4,5 lasta ja puolikas on eskari tai ekaluokkalainen . Palkka riippu kunnasta

Niin ja toiveissa olisi vielä meille perheelisäystä jossain vaiheessa. Onko se sitten hankalaa jos otan lapsia hoitoon ja sit jään äitiyslomalle niin nää lapset joutuu ettii uuden paikan? Mietin kyllä sitäkin että mulla on raskausaikana aina ollut useamman viikon kamala pahoinvointi jolloin ei varmasti työ onnistu, kai sillon saa sairaslomaa?

harktise nyt viel. Voit ottaa toki lapsia mutta ei ole lapsien edun mukaisita joutua kovin moneen paikkaan hoitoon. Mutta toiset tarvii vähemmän aikaa hoitoa esim eskaarin seuraavana vuonna menevät.

Mä en antaisi lastani kuin äärimmäisen pakon edessä pph:lle, jonka motiivi työhön on jäädä kotiin omien lasten kanssa. En luota siihen että silloin tarjoaisi kunnollista, tasapuolista hoitoa myös vieraille. Saatika jos ajattelee kohta kuitenkin jäävänsä äitiyslomalle. Tosi inhottavaa hoitolapsille.

Oho. Eiköhän työtä kun työtä tehdä siksi että saa rahaa. Ei pelkästä hyvästä sydämestä. Ei se kuitenkaan tarkota sitä etteikö lapsia hoitaisi kunnolla.

Yhteistyössä