Perhepeti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uinukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uinukki

Vieras
Minä olen lapsuudessani nukkunut perhepedissä ja omien lasten kanssa menty samaa rataa.
Mutta oikeastaan tämä ei ole keskustelu perhepedistä, vaan muistin äsken erään työkaverini....

Olen siis työelämässä ystävystynyt erään ihmisen kanssa. Me ollaan jotenkin kauhean erilaisia, mutta viihdytään toistemme seurassa ja nauramme samoille asioille.

Mielipiteet meillä on usein aika erilaisia ja kerran huvittikin, kun oli perhepedistä kysymys ja tämä ystäväni meinasi suunnilleen tuohtuneena, että minkälaisiahan aikuisia niistäkin lapsista mahtaa tulla.
Mä olin hetken hiljaa, mutta sitten alko naurattaa.. "No, tällasia" :D

Ja ollaan ystäviä edelleen.

Meillä on neljä lasta joista vanhin jo kohta teini-ikäinen ja kaikki nukkuvat ja saavat meidän puolestamme nukkua perhepedissä niin pitkään kuin haluavat. Ihan pieninä vauvoina emme ole samaan petiin ole ottaneet, koska silloin on vaarana että pikkuinen jää alle kun aikuiset harrastavat seksiä tai pyörivät unissaan.

"Pikkuinen jää alle, kun aikuiset harrastavat seksiä" ?? :x

Täällä oli muuten vähän aikaa sitten keskustelu, jossa monet oli sitä mieltä että on ok harrastaa seksiä vaikka lapsi nukkuisikin vanhempien kanssa samassa sängyssä/huoneessa... :/

Mä en oo ikinä nukkunut vanhempieni sängyssä (jos sinne satuin nukahtaan niin mut herätettiin ja lähetettiin omaan sänkyyn), eikä mekään aiota mieheni kanssa perhepetiä harrastaa tulevan lapsemme kanssa. Ekat kuukaudet nukkuu kyllä meidän huoneessa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä