Perheseksiä, pitäisikö tyytyä siihen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mettemarjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mettemarjuska

Vieras
Minulla on ongelma, ollut jo kauan ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä siitä miten perheissä joissa on asian ymmärtäviä lapsia, harrastetaan seksiä vai tyydyttekö ns. perheseksiin eli lähinnä pimeässä hiljaa? Ainakaan minä en saa sellaisesta yhtään mitään ja minusta on suorastaan hävytöntä harrastaa seksiä talossa jossa on lapsia jotka voi herätä ääniin. Ainakaan minä en voi olla hiljaa jos saan kunnon orgasmin. Tästä on kehkeytynyt nyt ylitsepääsemätön ongelma, kun en enää halua harrastaa seksiä josta en nauti enkä saa orgasmia. Sellaisia seksikokemuksia on täynnä koko 20 vuotinen avioliitto ja nyt on tullut stoppi ja haluan jatkossa vain hyvää seksiä. Olen varmasti monen mielestä itsekeskeinen, mutta kaikella on rajansa ja halut saada hyvää seksiä ovat kasvaneet. Mutta ei nautinnolliseen seksiin ole mitään mahdollisuuksia kun talossa on kuulevia korvia... Lisäksi kun ovat teini-ikäisiä niin eiväthän he mene nukkumaankaan ennen aikuisia. Voihan sitä joskus lähteä vaikka hotelliin, mutta se ei auta asiaa ollenkaan kun ei hotelleissakaan viikottain voi hypätä. Miten siis muilla perheellisillä?

Kyllä 20-vuoden kokemuksellla pitäisi jo olla paikan ja ajantaju hanskassa. Ei tarvii paljon käyttää järjenhiventä, kun löytyy sellainen paikka ja tilaisuus harrastaa seksiä. Pitää esim. antaa nuorille asunto "käyttöön" viikonlopuksi, jolloin on itsellä aikaa vuokrata vaikka mökki tms. jossa saa huutaa kurkku suorana orgasmin kourissa, tai päinvastoin. Lomareissut ovat hyvää aikaa yhdessä. Ei ne teinit varmasti haluu olla joka reissulla mukana. Kesäisin on Suomen luonto käytettävissä, ja on rauhallisia telttailu ja karavaani-paikkoja, minne voi mennä harrastamaan ihanaa yhdessäoloa. Mahdollisuuksia on kymeniä. Järki hoi mukaan, niin mahdollisuuksia kyllä löytyy!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Elämä opettaa;11431741:
Kyllä 20-vuoden kokemuksellla pitäisi jo olla paikan ja ajantaju hanskassa. Ei tarvii paljon käyttää järjenhiventä, kun löytyy sellainen paikka ja tilaisuus harrastaa seksiä. Pitää esim. antaa nuorille asunto "käyttöön" viikonlopuksi, jolloin on itsellä aikaa vuokrata vaikka mökki tms. jossa saa huutaa kurkku suorana orgasmin kourissa, tai päinvastoin. Lomareissut ovat hyvää aikaa yhdessä. Ei ne teinit varmasti haluu olla joka reissulla mukana. Kesäisin on Suomen luonto käytettävissä, ja on rauhallisia telttailu ja karavaani-paikkoja, minne voi mennä harrastamaan ihanaa yhdessäoloa. Mahdollisuuksia on kymeniä. Järki hoi mukaan, niin mahdollisuuksia kyllä löytyy!!!!!!!

Tarkennuksena, että meidän nuoret on vasta 12 v. ja 13 v. joten ei ehkä kannata antaa asuntoa käyttöön.... ja viikonloppuseksi jossain poissa kotoa ei riitä eikä joka vkl voi lähteä, halutusta olisi useammankin kerran viikossa....

Todella sama"ongelma" on aina joskus meilläkin. Eihän ne teinit,(tytär 11v, ja poika 13v aina ole kotona vahtimassa vanhempien tekemisiä. Silloin vois harrastaa "yhdessäoloa", mutta taas voi joku muu tekijä häiritä. Ei ne halut kohtaa puolison kanssa. Pitää olla ns. lämmittelyaikaa. Kun vielä vaatii ne teinien harrastukset olla ainakin toisen vanhemman mukana. Yksi mainitsemasi hotelli-ilta vkn. loppuna joskus muutama kuukauden välein onnistuu. Nyt meillä on onneksi tuo asuntoauto käytössä, ja kun ollaan "kauppareissulla" kahdestaan, niin viikollakin kyllä onnistuu jossakin hämyisellä paikalla parkissa rakastella. Tietysti siinäkin omat kiireensä ja jännityksensä mukana. Jännä miten oot samalla "aaltopituudella" kanssani. Haluttaa useana päivänä viikossa.

Meillä lapset 8, 12 ja 14 v. Olen kertonut, että "iskän ja äidin huoneesta voi kuulua rakkauden ääniä eikä niistä tarvi välittää."

Meillä on kyllä sen verran iso talo, että aika kovaa saa huutaa, jos haluaa äänen kantautuvan nuorten huoneisiin.

Ei tulisi mieleenikään kärvistellä puutteessa sen takia, ettei saisi pitää ääntä orgasmin aikana.

Perheseksi x_X. Miten järkyttävän ällöttävä ilmaisu, tuosta tulee mieleen vain se että harrastetaan seksiä koko (lapsi)perheen kesken. Hyi hitto.

Ja tosiaan, jos mielikuvitus on niin huono että ei noinkin isojen lasten kyseessä ollessa keksi mitään muuta paikka seksille kuin yöllä makuuhuoneessa, niin ansaitseekin olla ilman.

Minulla on ongelma, ollut jo kauan ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä siitä miten perheissä joissa on asian ymmärtäviä lapsia, harrastetaan seksiä vai tyydyttekö ns. perheseksiin eli lähinnä pimeässä hiljaa? Ainakaan minä en saa sellaisesta yhtään mitään ja minusta on suorastaan hävytöntä harrastaa seksiä talossa jossa on lapsia jotka voi herätä ääniin. Ainakaan minä en voi olla hiljaa jos saan kunnon orgasmin. Tästä on kehkeytynyt nyt ylitsepääsemätön ongelma, kun en enää halua harrastaa seksiä josta en nauti enkä saa orgasmia. Sellaisia seksikokemuksia on täynnä koko 20 vuotinen avioliitto ja nyt on tullut stoppi ja haluan jatkossa vain hyvää seksiä. Olen varmasti monen mielestä itsekeskeinen, mutta kaikella on rajansa ja halut saada hyvää seksiä ovat kasvaneet. Mutta ei nautinnolliseen seksiin ole mitään mahdollisuuksia kun talossa on kuulevia korvia... Lisäksi kun ovat teini-ikäisiä niin eiväthän he mene nukkumaankaan ennen aikuisia. Voihan sitä joskus lähteä vaikka hotelliin, mutta se ei auta asiaa ollenkaan kun ei hotelleissakaan viikottain voi hypätä. Miten siis muilla perheellisillä?

- Saunassa, jos tarpeeksi ovia välissä ja yksikin lukollinen. Enemmänkin sellaiseen "pikaiseen takaapäin"
- Lasten, teinienkin, toki pitää ulkoilla, vaikka pakosta, 1-2 krt viikossa, samaan aikaan ( syitä: ei ole hyväksi löhötä sisällä/pelata konsolilla tai tietsikalla liikaa.. painukaa ulos, aikuisten pitää siivota ( vai siivoaako teini vessan? ), pitää saada tehdä ruoka rauhassa kun haluaa yllättää )
- nuoremmille ja tarpeeksi samanikäisille kelpaa leffan katsominen yhdessä ja ääni tarpeeksi isolle

ensimmäiset ajatukset aiheeseen..

Viimeksi muokattu:
saa huutaa kun muksut on poissa. Kun meillä (siis vaimolla) kasvaa halut sietämättömiksi niin lasten mentyä kouluun kotona alkaa eläimellinen meno. Työpaikalle mennään sitten kun "päänsärky" on alentunut siedettävälle tasolle. En tiedä arvaavatko töissä mistä on kyse. No, eihän meillä tosiasiassa kovin montaa kertaa vuodessa näin tehdä mutta joskus kuitenkin. JA aampupäivällä touhutessa ei ainakaan väsymys jarruta menoa.

Vielä parempi ois kun pystyi paneen vaimoo ylityöaikaan, siitä sais enemmän rahaa ;)

Kuinkahan vaarallista on lasten kuulla vanhempiensa rakasteluääniä tilanteessa kun ymmärtävät jo niiden merkityksen?

Ainakin, jos tuota verrataan riitelyääniin, niin kumpia ääniä lapsi haluaa mieluummin kuunnella?

No eikö tuossaiässä ole lapsille hyvä kertoa seksuaalisuudesta, ja eritoten rakkaudesta?
Kai te pystytte näyttämään lapsille vanhempienvälisen rakkaudenosoitukset.
Suukottelette ja halailette, sekä hellät kosketukset teette lasten nähden, kauniita katseita unohtamatta.
Jos tuohon pystytte, ja se on mielestänne normaalia, niin silloin voitte hyvin mennä asiasa vähän pidemmälle.
Voitte hyvin kertoa heille kuinka haluatte mennä kahdestaan makuuhuoneeseen ja silloin ei saa tulla sinne häiritsemään.
Äiti ja iskä voitykätä niin paljon toisistaan, että sieltä saattaa kuulua erilaisia ääniäkin joista ei välittää, tai huolestua.
Meillä on vaan niin rakastavatunne mikä tulee ääntelynä esille.

Jos makkarin oven saa lukkoon, niin asiassa ei ole mitään ongelmia. Joka väittää, ettei pysty olemaan huutamatta seksin aikana, vois vaikka opetella. Ihan oikeasti, ei sitä todellakaan tarvi kurkku suorana kiljua eikä kaikki miehetkään siitä tykkää. Jos sun mies tykkää, niin opeta toisille tavoille sekin. Lasten vanhempien on tehtävä kompromisseja elämässään.

No joo, jos joku on sitä mieltä, että ei se niin vaarallista ole lasten kuulla rakastelunääniä, niin eihän se todellakaan vaarallista ole, mutta ei ehkä niin suotavaakaan. Kyllä se vaan lapsista voi tuntua erittäin kiusalliselta, vanhempien avoin seksuaalisuus ei välttämättä ole lapsesta kovin mukavaa. Kannattaisi vaikka lukea jonkun asiantuntijan arvioita, kirjallisuutta ja tutkimuksia varmasti löytyy, jos ei itse oma maalaisjärki mitään sano.

Päästelkää sielunne pohjasta sitten kun olette varmasti kahdestaan, lomamatkoilla tai kun lapset on mummolassa tai jossain muualla yökylässä, eiköhän se silloin tunnu aina vaan paremmaltakin, kun sitä on joutunut erityisesti odottamaan. Muulloin säästäkää lapset kiljumisiltanne, ei ne sitä samalla tavalla osaa ottaa kuin te itse, heitä se vain hämmentää ja hävettää.

Kun menimme naimisiin oli vaimolla edellisestä liitosta 8-vuotias poika. Minä olin hyvin estoinen koska poika saattaisi tulla kesken kaiken huoneestaan. Vaimoa ei oma poika olisi niinkään häirinnyt.

Meillä oli molemmilla sellaiset työnantajat jotka hyväksyivät alle kolmen päivän sairauspoissaolot omalla ilmoituksella. Meillä ei kummallakaan ollut krapulapoissaoloja. Niinpä keksimme että kumpikin soitti töihin sairastavansa. Migreeniä, mahatautia, selkäkipuja jne. Minä lähdin mukamas töihin ja vaimo jäi kotiin 'sairastamaan' kuten pojalle sanoimme. Tämä takasi sen, ettei poika pitänyt kiirettä koulusta kotiin vaan meni kaverille. Kun poika oli lähtenyt, minä palasin kotiin. Sitten me nussimme kuin pienet puput! Sillä huvilla pärjättiin muutama viikko. Yhden kouluvuoden aikana tätä kehtasi käyttää 4-5 kertaa.

Parasta tässä ideassa oli, että sai naida täydellä palkalla!

M60

Tämäkin ketju tiivistää hyvin miten kulttuurin amerikkalaistumisen myötä suhtautuminen seksuaalisuuteen ja varsinkin lasten ja nuorten seksuaalisuuteen on muuttunut dramaattisesti.

Suomalaiset on olleet saunakansaa, joilla on ollut hyvin arkipäiväinen suhtautuminen luonnollisiin nautintoa ja mielihyvää tuottaviin asioihin. Erilaisten hysterioiden ja suosittujen ideologioiden levittäydyttyä yhdysvaltalaisen kulttuurin mukana olemme vähitellen vapaaehtoisesti kopioineet amerikkalaisten omat traumat itsellemme ilman että kunnolla ymmärrämme niiden kulttuurista kontekstia ja perisyitä.

On aika outo ajatus, että lapset jotenkin traumatisoituisivat kuullessaan lemmiskelyn ääniä vanhempiensa lukitun oven takaa. Ei niin kovin kauaa sitten isot perheet asuivat pienissä kämpissä ja omaa rauhaa ei ollut kenelläkään. Silti niistä tilanteista selvittiin yleensä ilman vaurioita, kunnes jenkkiläinen sosiaalinen media alkoi tällä vuosituhannella väittää toisin ja se kaikki otettiiin meillä kritiikittömästi vastaan.

Vähänkin isommat lapset tietävät mikä orgasmi on ja että nautinnon huipentuman aikana helposti tulee päästäneeksi erilaisia ääniä. Vaikka ajatus voi olla nykyisille anglokulttuurin turruttamille vanhemmille mahdoton hyväksyä niin lapset harrastavat itsetyydytystä hyvinkin ahkerasti ja innokkaasti, jolloin myös voihkiminen orgasmin aikana on tullut omakohtaisesti tutuksi. Sooloseksi on myös seksiä ja sitä kautta lapset eivät ole tietämättömiä näistä asioista.

Vapaamielisyys ei ole vastuuttomuutta, vaikka erilainen seksuaalinen konservatismi onkin tullut takaisin muotiin. Kyse on iloisista, luonnollisista ja kaikille kuuluvista asioista. Turha häpeileminen, salailu ja nolostelu ei palvele myöskään lasten tervettä seksuaalista kehitystä. Meillä on täällä hyvin koulutetussa Pohjolassa mahdollisuus olla fiksuja ja olla antautumatta valtameren takaa leviäville lieveilmiöille.

Käymme vuorotellen vieraissa niin eivät äänet häiritse nuorisoa. Mies käy vanhemman pariskunnan apumiehenä ja vaimo leskimiehen sulostuttajana. Monta tyytyväistä ihmistä.