M
mettemarjuska
Vieras
Minulla on ongelma, ollut jo kauan ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä siitä miten perheissä joissa on asian ymmärtäviä lapsia, harrastetaan seksiä vai tyydyttekö ns. perheseksiin eli lähinnä pimeässä hiljaa? Ainakaan minä en saa sellaisesta yhtään mitään ja minusta on suorastaan hävytöntä harrastaa seksiä talossa jossa on lapsia jotka voi herätä ääniin. Ainakaan minä en voi olla hiljaa jos saan kunnon orgasmin. Tästä on kehkeytynyt nyt ylitsepääsemätön ongelma, kun en enää halua harrastaa seksiä josta en nauti enkä saa orgasmia. Sellaisia seksikokemuksia on täynnä koko 20 vuotinen avioliitto ja nyt on tullut stoppi ja haluan jatkossa vain hyvää seksiä. Olen varmasti monen mielestä itsekeskeinen, mutta kaikella on rajansa ja halut saada hyvää seksiä ovat kasvaneet. Mutta ei nautinnolliseen seksiin ole mitään mahdollisuuksia kun talossa on kuulevia korvia... Lisäksi kun ovat teini-ikäisiä niin eiväthän he mene nukkumaankaan ennen aikuisia. Voihan sitä joskus lähteä vaikka hotelliin, mutta se ei auta asiaa ollenkaan kun ei hotelleissakaan viikottain voi hypätä. Miten siis muilla perheellisillä?