Kumpi ollu sulle tärkeämpi, isä vai äiti?
Mulle se oli isä.. Oikeasti olen ollu vaikein lapsi meän perheessä, se vilkkain, ilkein ja pahin tapaus... Olen menny miten haluaa, tehny mitä haluan, ollu niin totaalisen vaikea ko olla ja voi... Puhua läpättäny taukoamatta, osannu kietoa pikkusormen ympärille.... isäni.
Äitin kans huonot välit ollu aina... Isoveli ja nuorin sisko on äitin lemmikkejä, mie ja vanhempi pikkusisko hylkiöitä.
Ja nyt ku taas isää ikävä, mitä se näki minun aiemmasta avioliitosta, mitä se oli, se tiesi kaiken koska aavisti ja muutenki. Ja se oli niin onnellinen ku nykyisen mieheni löysin. Harmittaa ku eivät ehtiny tutustua paremmin. Mut äiti, voi se oli sitä mieltä että exä oli parempi, mut eipä se tienny pahoinpitelyistä tai muista jutuista.
Isä oli minun paras kaveri.... Ja kuolleenaki se on sitä. :heart:
Mulle se oli isä.. Oikeasti olen ollu vaikein lapsi meän perheessä, se vilkkain, ilkein ja pahin tapaus... Olen menny miten haluaa, tehny mitä haluan, ollu niin totaalisen vaikea ko olla ja voi... Puhua läpättäny taukoamatta, osannu kietoa pikkusormen ympärille.... isäni.
Äitin kans huonot välit ollu aina... Isoveli ja nuorin sisko on äitin lemmikkejä, mie ja vanhempi pikkusisko hylkiöitä.
Isä oli minun paras kaveri.... Ja kuolleenaki se on sitä. :heart: