Perhetyöstä

Meillä kävi diagonissa laitoksen perhetyöntekijät 1,5 v ja todella tyytyväisiä olimme heidän työskentelyynsä ja tapaansa.
Kaupunki hommasi heidät ostopalveluna meille kun totesivat että kaupungin omat perhetyöntekijät eivät pysty meidän perhettä auttamaan niin intensiivisesti kuin pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja72:
Meillä kävi diagonissa laitoksen perhetyöntekijät 1,5 v ja todella tyytyväisiä olimme heidän työskentelyynsä ja tapaansa.
Kaupunki hommasi heidät ostopalveluna meille kun totesivat että kaupungin omat perhetyöntekijät eivät pysty meidän perhettä auttamaan niin intensiivisesti kuin pitäisi.

Mitä ne teki teillä??

Meillä joskus kävi perhetyöntekijä ja sossu lupas et se ihminen auttaa kaikissa kotihommissa ym. Mutta kakat. Se ei tehny MITÄÄN!! Sille sekin oli ihan järkyttävän kamalaa jos lapset pyys sitä lukemaan sohvalla kirjaa kun minä laitoin pyykt narulle ja tein ruokaa ja imuroin ja ja... Ootin tota pienintä ja loppu raskaus oli vaikea ja siksi terkka, lääkäri ja sossukin suositteli apua pariksi tunniksi 2-3krt viikossa kun ukko oli täissä.

Meillä pääasiallisesti minun kanssa juttelemiseen ja tietysti muun perheen kanssa myös. Vaikeita/raskaita tapahtumia käytiin läpi. Veivät isompia lapsia retkille, uimaan ja elokuviin.