T
Taka-alalla
Vieras
ÄÄG kun ottaa aivoon. Mun kaverin "Seija" ha hänen mihensä "Raimo" saivat pienen tytön 3kk sitten. Raimo on aina ollut tosi väkivaltainen Seijaa kohtaa humalassa. Lyönyt ja potkinut. Nyt väkivalta on ollut tauolla tytön syntymästä lähtien, paitsi nyt eilen.
Seija ja tyttö oli istunut tuolilla kun Raimo oli tullut ja lyönyt nyrkillä suoraan silmään. Poliisit oli tullu ja vieny Raimon putkaan ja Seija oli siinä samassa jättänyt miehensä. Raimo oli katuvainen ja mennyt aa:han.
Seija kuitenkin otti Raimon takasin ja koko lähipiiri odottaa uutta iskua ja pelolla ajatellaan myös milloin raimo lyö tytärtään.
Miten jotku on niin vastuuttomia ja uhraa lapsensakin tulevalle väkivallalle. Raimo ei tule muuttumaan miksikään. Hän ei välitä.
Seija ja tyttö oli istunut tuolilla kun Raimo oli tullut ja lyönyt nyrkillä suoraan silmään. Poliisit oli tullu ja vieny Raimon putkaan ja Seija oli siinä samassa jättänyt miehensä. Raimo oli katuvainen ja mennyt aa:han.
Seija kuitenkin otti Raimon takasin ja koko lähipiiri odottaa uutta iskua ja pelolla ajatellaan myös milloin raimo lyö tytärtään.
Miten jotku on niin vastuuttomia ja uhraa lapsensakin tulevalle väkivallalle. Raimo ei tule muuttumaan miksikään. Hän ei välitä.