Perhevalmennukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kioks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kioks

Vieras
Oletteko kokeneet neuvolan perhevalmennuksen kuinka hyödyllisenä? Mikä on ollut parasta antia?
Itse punnitsen tässä menenkö, ekaa odottelen. Ongelmana on, että olen töissä niin, että on aika vaikeaa järkätä itselleen vapaiksi tuota valmennuksen aikaa - tarkottaisi melkein väistämättä poissaoloja ja niitä tulee jo muutenkin neuvolan takia...

Perhevalmennus on ihan loistava paikka tavata jo etukäteen niitä kollegoita, joiden kanssa sitten voi kärrytellä ja tapailla vaikkapa kahvittelun merkeissä tai istua heikkalaatikon reunalla... Minä ennätin mukaan yhteen kolmesta, toisen valmennuksen aikaan olin jo osastolla "hautomassa" - mutta sinnepä tuli tuosta "naapurista" synnyttäjä, joka muisti minut valmennuksesta. Molemmat saatiin sitten ennenaikaiset ja olipa ihana vaihtaa kokemuksia ja saada tukea ajatuksilleen. Lisäksi täällä meidän alueella järjestettiin vielä "jälkeisvalmennuksia" ja eipä aikaakaan kun meillä oli neliapila valmis - 2 keskosvauvan äitiä ja 2 pienipainoisen täysiaikaisen äitiä. Ja koskaan ei ole tuntenut oloaan yksinäiseksi eikä hyvän seuran ansiosta päässyt synnytyksen jälkeinen masennus tms kimppuun! Töitä ennätät tehdä vielä kymmeniä vuosia, nyt on kyse muutamasta tunnista jotka voivat antaa loppupeleissä sinulle ja tulevalle pienokaisellesi ihania kokemuksia ja hyviä ystäviä!

Yhteistyössä