Perinteinen selkäsauna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juhani

Vieras
Löytyykö naista , jonka kädesssä vitsa pysyy ja tietää kuinka sitä käytetään.
Täällä aikuinen mies, joka on kunnon kurinpalautuksen tarpeessa.
Kirjoittele aiheesta.

Kylla meilla vielakin harrastetaan minun (0len vaimo) kurissa pitamistani perinteisella tavalla, eli remmi tai keppikin otetaan kayttoon kun on tarpeellista, ja onkin aina silloin talloin.
Minusta se virkistaa parisuhdetta. en pida niinkaan kivusta mutta sehan se on se oleellinen osa kurituksesta.
Kotona jo nuorena opimme etta nahkaremmin patka seka rottinkikeppi olivat komeron oven sisapuolella roikkumassa ja siita aiti ne kaski hakea kun oli tarvis.
asumme lapsuuskodissani ja siella ne ovat remmi ja keppi vielakin samassa paikassa joten olen ne hakenut useita kertoja kayttoon vuosien varrella.
Huomasin muuten etta siskonikin avasi sen kaapin oven ja katsoi niita viime kerralla meilla kaydessaan, muisteli kai omia kurituksiaan, han sai niita maistaa viela useammin kuin mina. emme koskaan puhu niista hanen kanssaan. Mieleni tekisi joskus kertoa hanelle etta niita vielakin kaytetaan meilla.
Pari viikkoa sitten kiukkuilin kun aija oli ylitoissa ja minun olisi pitanyt saada auto mennakseni ajelulle ystavani kanssa.Ukko sanoi etta kylla exstra rahan tulo oli silti tahdellisempi kun huviajelu. Soittelin hanelle useasti tyomaalle vaikka kielsi, sanoi etta hairitsee. Uhkasikin "kuritusella" jos en lopeta, en lopettanut, olin tosi pirullisella tuulella. Taisin tietamattani haluta hanen huomionsa vaikka kivunkin uhalla.
Niin siina kavi etta illalla oli haettava remmi ja keppi tutusta paikasta, sitten minun oli valittava kumpaa kaytetaan. Keppi jataa ilkeita palkoja pakaroihin, kestaa viikon niita voidella ja parannella. Remmia kaytetaan pidempaan, noin 20 sivallusta kun taas keppia usein vaan 10. Vaikea valita. Remmin valitsin. Ukko sanoi etta olin ansainnut viela viisi sivallusta kepilla sen 20 remmiapelin paalle.
Voitte arvata etta siina huuto ja rimpuilu alkoi jo muutaman kirpaisun jalkeen. Mieheni on karsivallinen tyyppi ja antoi minun kirkua ja hyppia, kuitenkin oli aina palattava samaan asentoon ja kuritus jatkui.
Koskaan ei tuomio pienene vaan kaikki on otetta iskut vaikka menisi tuntikausia.
Olen koittanut opetella ooemaan paikallani etta toimitus tulisi loppuun pikaisesti, mutta se on melkein mahdotonta kun jokainen isku polttaa kuin kuuma rauta.
Olen sen jalkeen kayttaytynyt hyvin noyrasti ja tehnyt osani parisuhteemme onnistumiseksi. Uskon vahvasti etta "kuritukset" ovat minulle elintarkeita, sellainen kun olen "kuriton"