Perjantai APUA! Aivan järjetön panetus ja mikään ei auta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Perjantai. Kevät. Ja ilmeisesti hormonit lähteneet käyntiin ihan kunnolla tai jotain ja aivan vimmattu panetus. Mies vielä kaiken hyvän lisäksi reissussa, lapset lähtee tänään mummolaan ja pitäisi itsensä kanssa kärvistellä. Ja ei, pettämään en ala. Mutta jotain pitäisi keksiä.

Tuolla alakerran kaverilla muutenkin ehken joku pultti väärällä kierteellä kun pari kiertoa ollut aivan järjettömän limainen, halut aivan tapissa ja näin ovulaation aikaan jos asettuu paikoilleen ja ei ole häiriöitä niin välillä tuntuu kuinka "supistukset" tulee ehken sekunnin kestoisena "sarjatulena". Ei silleen tunnu miltään, mutta sen tuntee. Ja vaikka sen isoimman kaapista löytyneen välineen ottaa avuksi niin tuntuu vain ettei riitä vaan ikään kuin ei täyttyisi tarpeeksi. Siis minulle jotain aivan käsittämätöntä tällainen tunne. Ja viime kuussakin limaa oli vielä niin reilusti ettei mies tuntunut oikein miltään kun luisti jo vähän liikaakin. Ja tätäkin yritin jo vähän helpottaa käymällä alapesulla (ainakin minulla vesi yleensä vie ne vähäisetkin luonnolliset luistot) mutta limaa vaan tulee ja hetken päästä hävisi tunto kuitenkin :/ Ja siteitä saa pitää ettei housuihin tule länttiä.

Ja ei taatusti ole kyllä mikään tulehdus, tai sitten on kyllä jo aika "***tumainen" :D Ja vielä yötä päivää. Ei tarvitse kahdesti miettiä mitä tekee yöllä jos huonosti saa unta.

Ja ennen kuin joku ehdottaa pillereitä niin cerazetit menneet useamman vuoden ja alkuun jopa tuntui että nuo vei kaikki halut pois, tai sitten opin elämään pillereiden kanssa, mutta parin vuoden jälkeen tuntui että alun vaihtelu loppui ja halutkin tasoituivat.

Lue itse. Ei ap siteistä kirjoittanut yhtään mitään.

Tuolla alakerran kaverilla muutenkin ehken joku pultti väärällä kierteellä kun pari kiertoa ollut aivan järjettömän limainen, halut aivan tapissa ja näin ovulaation aikaan jos asettuu paikoilleen ja ei ole häiriöitä niin välillä tuntuu kuinka "supistukset" tulee ehken sekunnin kestoisena "sarjatulena". Ei silleen tunnu miltään, mutta sen tuntee. Ja vaikka sen isoimman kaapista löytyneen välineen ottaa avuksi niin tuntuu vain ettei riitä vaan ikään kuin ei täyttyisi tarpeeksi. Siis minulle jotain aivan käsittämätöntä tällainen tunne. Ja viime kuussakin limaa oli vielä niin reilusti ettei mies tuntunut oikein miltään kun luisti jo vähän liikaakin. Ja tätäkin yritin jo vähän helpottaa käymällä alapesulla (ainakin minulla vesi yleensä vie ne vähäisetkin luonnolliset luistot) mutta limaa vaan tulee ja hetken päästä hävisi tunto kuitenkin :/ Ja siteitä saa pitää ettei housuihin tule länttiä.

En varmasti ole 20 vuoden aikana käyttänyt kuin muutaman kerran sanaa pikkuhousunsuoja. Yleensä myös siis side, rätti, luuttu, lunttu, vaippa, liina. Mitähän muita nimiä tuota on ollut.... Minun suuhun ei ainakaan istu sanahirviö pikkuhousunsuoja.

Ja aloittajalle vastaukseksi alkuperäiseen kysymykseen: Käy erotiikkaliikkeestä hakemassa apua. Kaalimato on hyvä, jos löydät. Viikonlopuksi ei kerkeä. Jos haluat täytettä niin sitten joudut ostamaan jonkun pumpattavan tai tapin. Pumpattavat on siitä huonoja että ne on monesti pitkiä ja paisuvat koko pituudeltaan ja sattuvat. Tapit paisuu päältä ja eivät revi välilihaa niin kipeästi. Paitsi jos sen ison Oon äärellä tulee ponnistettua ja tappi karkaa niin siinä saattaa vihlaista aika kipeästi. Mutta tämä on huono foorumi tuommoiseen apuun. Mene oikeaan kauppaan, sieltä saat apuja fyysiseen puutteeseen.

En varmasti ole 20 vuoden aikana käyttänyt kuin muutaman kerran sanaa pikkuhousunsuoja. Yleensä myös siis side, rätti, luuttu, lunttu, vaippa, liina. Mitähän muita nimiä tuota on ollut.... Minun suuhun ei ainakaan istu sanahirviö pikkuhousunsuoja.
Ihan normaali sana ja tiedätkö että esim. terveyspuolella/ myynnin puolella tuotteista käytetään sitä nimeä, mikä sen nimi on ja näin toimii suurin osa ihmisistä muutenkin.
Sen sijaan joku vitun luuttu ja liina tuo ihan muuta mieleen kuin kuukautissuojan mutta itsepähän rättejäsi pidät :X Rätit on mulle lähinnä likakaivojen puhdistamista varten mutta saahan sitä omaa aukkoaan sellaisena pitää. Liina kuuluu asusteisiin tai siivoukseen.

En enää ihmettele, ettei kaksplussalaisten miehet osaa ostaa kaupasta siteitä tai pikkuhousunsuojia, kun nainen käskyttää, että tuo mulle niitä lunttuja...

Tuotteen nimeä minäkin käytän. Ja miehelle olen (hänen pyynnöstään) kertonut kädestä pitäen mikä tippa määrä pitää olla ja mikä ero käyttämäni merkin mallien välillä on.

Yhteistyössä