Miun puolikas oli yön töissä, heräs justiinsa, syö koneella ja lähtee kaverinsa luo illaks ja sieltä keikalle yhtä bändiä kattomaan..tod.näk. a. teen huomenaamulla tänne alotuksen että 'helvetti, äijä ei oo tullu kotiin' tai b. katon huomisaamun/päivän krapulaista miestä...ehanaa..
Eipä niin mukavia asioita, rakkaan mummon hautajaisten järjestelyä. Mutta sitten iltaisin taidan käpertyä kullan kainaloon. Ja olen mahdollisimman paljon lasten kanssa, ensi viikolla sitten alkaa arkinen aherrus.
Taas olisi vapaa viikonloppu. Vaimo töissä koko viikonlopun ja suunnitellut omat menonsa. Nähdään luultavasti nukkuvana. Onhan sitä jo tällä viikolla nähty pari kertaa
Tältä erää viimeinen miehen "rankka työviikonloppu" (ts. pe iltavuoro, la aamuvuoro, su pitkäpäivä) jonka olen yksin kaikkien lasten kanssa. Seuraavan kerran kun tuo on edessä, tyttö lähtee eka kertaa viikonloppuhoitoon.
Mutta nyt vaan lasten ehdoilla kahlataan; hyvää ruokaa, leipomuksia ja ulkoilua. Avustaja vie sunnuntaina jomman kumman isommista uimaan. Itse juuri kuopuksen kanssa haettiin uimahallista voimia viikonloppuun. Nyt lapsi nukkuu päikkäreitä ja itse nautiskelen lattea ja cupcakea.