Perjantaina duunin pikkujoulut ja hirmuinen vaateonkelma :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Minen ny vaa ossaa yhtää päättää että mitä mä muka laitan päälle!

Yläosaks tulee pitkähihainen musta paita joka tapaukses. Mutta sitten se alaosasto :D Toisaalta tekis mieli laittaa se talvihame minkä viimeks sain valmiiks. Ja sen kans tollaset niittipiikkarit..

Toisaalta sit mä haluisin laittaa mekon jonka just Ellokselta tilasin, tällasen:

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal/ells_1224/ells_1224445_M.jpg

Ton kans tulis mustat polvisukat ja ne samaiset piikkarit..

Phuuh ku en mä osaa päättää.. Sit pitää ottaa vielä jatkovaatetus mukaan mutta se on jo selvillä, mul on uudet törkeen hyvännäköset mustat farkut ja ne laitan :p

Viimeksi muokattu:
Ehdottomasti tuo elloksen mekko.Sopis kropalles sitäpaitti;)
Tämä sun talvihameesi ei pääsis oikeuksiinsa mun mielestä minkään pikähihaisen mustan paidan kaa.

[QUOTE="harmaa";22528949]Ehdottomasti tuo elloksen mekko.Sopis kropalles sitäpaitti;)
Tämä sun talvihameesi ei pääsis oikeuksiinsa mun mielestä minkään pikähihaisen mustan paidan kaa.[/QUOTE]

Millanes yläosa tolle talvihameelle pitäs olla? :D

Mä kans tykkään tosta mekosta tosi paljo ja kallistun kyllä ittekki sen puolelle.. :D Kiitokset myös Heinekeenille kommentista :)

[QUOTE="vieras";22528989]Mä laittaisin tuon Elloksen mekon, tosi kiva. :) Ja pitäisin sitä myös jatkoilla, itse kuljen hamosissa ja mekoissa näilläkin keleillä, ihan arkenakin. :D[/QUOTE]

Mutta miten ihimeesä sitä tarkenee jos on -13 astetta ja kauhee viima!! :D Enkä mä kyllä lähde noilla mun 13 sentin piikkareilla tonne ulos käveleen.. Eikä maiharit oikee passaa ton mekon kans :D

Mutta miten ihimeesä sitä tarkenee jos on -13 astetta ja kauhee viima!! :D Enkä mä kyllä lähde noilla mun 13 sentin piikkareilla tonne ulos käveleen.. Eikä maiharit oikee passaa ton mekon kans :D
Kyllä sitä tarkenee, jos ei ihan järjettömiä aikoja joudu ulkona viettämään. :D Bussipysäkillä hytistessä yhtenä päivänä kyllä hieman sätin itseäni, kun olin hameessa lähtenyt liikkeelle, mutta kyllä ne suhteellisen pienet pätkät viimassakin kestää. Tietty jos joutuu pidemmän aikaa johonkin jonottamaan, niin sitten ei ole kovin kivaa olla ihan umpijäässä. Mä pärjäsin ihan hyvin viime viikolla, vaikka olin lähtenyt pikkujouluihin pikkumustassa ja tosi korkeakorkoisissa nilkkureissa, kun ei pahemmin ulkona jouduttu olemaan eikä kävelemään.

Mä en viihteelle lähtiessäni osaa ajatella asun käytännöllisyyttä, arkenakin olen välillä vähän huono siinä. :D Lenkille ja ulkoilemaan lähtiessä vedän sentään toppavaatteet päälle.

muuten ton mekon ilmettà sais muokattua muillakin kuin korkeakorkoisilla kengillà. jotkut rennot saappaat vaikka nauhoilla ja vyòtàròpituinen pieni nahhakatakki. ei hullumpi?

[QUOTE="vieras";22529049]Kyllä sitä tarkenee, jos ei ihan järjettömiä aikoja joudu ulkona viettämään. :D Bussipysäkillä hytistessä yhtenä päivänä kyllä hieman sätin itseäni, kun olin hameessa lähtenyt liikkeelle, mutta kyllä ne suhteellisen pienet pätkät viimassakin kestää. Tietty jos joutuu pidemmän aikaa johonkin jonottamaan, niin sitten ei ole kovin kivaa olla ihan umpijäässä. Mä pärjäsin ihan hyvin viime viikolla, vaikka olin lähtenyt pikkujouluihin pikkumustassa ja tosi korkeakorkoisissa nilkkureissa, kun ei pahemmin ulkona jouduttu olemaan eikä kävelemään.

Mä en viihteelle lähtiessäni osaa ajatella asun käytännöllisyyttä, arkenakin olen välillä vähän huono siinä. :D Lenkille ja ulkoilemaan lähtiessä vedän sentään toppavaatteet päälle.[/QUOTE]

Joo harvemmin mäkään viihteelle lähtiissä sitä käytännöllisyyttä aattelen. Mut ny on pakko :D Laittasin noi suorilta myös jatkoille jos voisin olla varma ettei tarvii esim. taksijonossa seisoskella. Noi piikkarit on ihan sairaan liukkaatki ni niil on törkeen hankala kävellä talvella :D

Toi ny menis toi mekko tunikastaki, housut vaa alle.. :laugh:

[QUOTE="Mamma italiana";22529070]muuten ton mekon ilmettà sais muokattua muillakin kuin korkeakorkoisilla kengillà. jotkut rennot saappaat vaikka nauhoilla ja vyòtàròpituinen pieni nahhakatakki. ei hullumpi?[/QUOTE]

Mul ei oo mitää sellasia saappaita mitkä passais tuon kans. Sopiva nahkatakki kyllä löytyis mutta ei pysty, ei tarkene :D Saa kelvata tuo villakangastakki :) Villakangastakki on lantiomittanen ja tyköistuva, isoilla kauluksilla joten passaa kyllä mekon kans oikeen hyvin.

[QUOTE="vieras";22529116]Tosi hieno mekko.. mitä maksoi?

Laita toi ja sinne alle paksut sukkikset niin pärjääät jatkoillakin[/QUOTE]

Toi oli alessa, 16€ :)

Oon mä tuotaki vaihtoehtoo miettiny mutta sitten noi kengät.. Mitkä ihmeen kengät mä sit laittasin.. On tää vaikeeta :D

Mekko / Naiset. Vartalonmyötäinen malli

Tuossa on suora linkki. Ja kannattaa kattoo muutki vaatteet, hyviä tarjouksia paljon ;) Mut noita mekkoja oli enää 34/36 kokoo jäljellä.. :/

Mä oisin muutamat farkut sieltä tilannu lisää ku noi yhet oli ihan törkeen hyvät! Mut yllättäin, just meikäläisen koko oli myyty loppuun.. :kieh: :D

Voi räkä... Aina joo se oma koko uupuu kun löytää jonkun hienon.

Niistä kengistä. Eikö ne kengät sovi sitten jos laitat paksummat sukkikset ja vaikka jotkut säärystimet. Esim mustat sukkikset ja harmaat säärystimet. sitten ne kengät.

[QUOTE="vieras";22529231]Voi räkä... Aina joo se oma koko uupuu kun löytää jonkun hienon.

Niistä kengistä. Eikö ne kengät sovi sitten jos laitat paksummat sukkikset ja vaikka jotkut säärystimet. Esim mustat sukkikset ja harmaat säärystimet. sitten ne kengät.[/QUOTE]

Ei mul oo säärystimiäkää.. :kieh: Ne tietysti ehtis viel ostaa :D

Ois mul yhet sellaset piikkarisaapikkaat mitkä kävis säärystimien kans. Niissä on vaan sellaset varret et ne ei mee pohjetta myöten ni on mun mielestä typerän näköset ihan ilman mitään :D

Yhteistyössä