Perjantaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ollenkaan. Pidän hieman vanhemmista miehistä :=) Oma avokkini on kymmenen vuotta minua vanhempi. Hän on matkatyössä. Olo on usein yksinäinen, nyt myös erityisen kiimainen...

Mikä on sellainen työ jossa voi vain roikkua netissä:) Jos saa kysyä? Itse olen toimistoalalla. Tulin juuri tyhjään kotiin. Olisi yksi tilaisuus illemmalla, mutta toisaalta olisi mukava jäädä kotiin, harrastaa vaikka vähän sauvakävelyä...

Teen duunia tällä koneella ja siksi aikaa aina katsella. Itse kanssa paljon poissa kotoa ja olo aikas yksinäistä aina välillä. Oikeastaan suuremman osan aikaa. Mistä päin kirjoittelet? Hmm, sauvakävelyä?? :) Olisikohan sitä, mitä ajattelen?

Mistä tykkäät? Itse pidän erityisesti suuseksistä...saamisesta ja antamisesta...Olisi mukavaa nuolla sun vatsaasi ja nännejäsi, tunnustella samalla onko housuissa mulle namia...

Tuntuisi ihanalta jos tekisit niin...alan olla jo hieman kostea. Tykkäätkö kuusysistä? Olisi mukavaa vapauttaa sun namipatukka housuista ja maistaa...

Saako kysyä petätkö usein vaimoasi noilla matkoilla?

Mitenhän vastaisin, minulla on ollut yksi ja sama kenen kanssa olen tavannut silloin tällöin..
kuusysi on minun yksi lempiasennoista, niin, että saa rauhassa maistaa toista. Koskettaa joka kohtaa. Hitaasti, nautiskellen. Levittää jalkasi, nähdä sinun kosteana kiiltävä, raottaa häpyäsi, koskettaa kielellä, hitaasti nuolla sinua, maistaa halusi, upottaa kieli sinun klittaasi, alkaa hitaasti pyörittää sitä, tuntea miten huulesi kiristyisi kalullani, kun tuntisit itsessäsi mielihyvän aallon...

Olisi ihanaa ottaa sut syvälle suuhun...hinkata kielellä terskaa ja imeä hellästi...saamlla uikuttaisin kun nuolet mua...

Minä olen myös pettänyt :( viimeksi pari viikkoa sitten. Oli ihana mies, sellanen aika dominoiva.

Se kenen kanssa minä olen tapaillut asuu aikas kaukana täältä ja yleensä aikas vaikeaa tavata, mutta aina silloin tällöin. Voitaisiinkohan...??

Tuntisin sinut ympärilläni, huulesi liikkuvat ihanasti pitkin varttani, käteni levittävät jalkojasi, kieleni hakeutuu sinun sisääsi..maistan halusi..liikutan kieltäni pitkin häpyhuuliasi,aina välillä sisääsi upottaen...

Pitää miettiä ;=) Olen laatunainen jolla riittää kyllä seuraa...mitenkään sinua väheksymättä!

Tuntuu hyvältä. Jatka noin...laita pari sormea sisääni...tunnetko miten märkä olen..Tiukka pimppani puristelee sormiasi...Imen ja lutkutan kaluasi ja puristelen hellästi pallejasi...Voitko ottaa mut takaapäin? tykkään siitä...Haluaisin jo kunnon panoa, voih miten tuntuu hyvältä kun kielesi liukuu herkillä alueilla, aah

Käännän sinut kontillesi...levitän pakaroitasi..upotan sormeni sinun sisääsi..halusi kastelee sormeni..haluan sinua..tunnet terskani huulillasi..painan sen sinuun sisään...syvälle, koko varrellani, alan liikuttaa sitä edes takaisin, yhä vaativammin, tunnet kaluni sinun sisälläsi, käteni pakaroillasi...

hmm, en harrasta ns. irtosuhteita, joten älä käsitä väärin ehdotustani. Olisi vaan nasta saada lähempää joku, kenen kanssa viettää ne yksinäiset tunnit...

Mmm...pimpsani litisee kun panet mua...huudan nautinnosta, tuntuu niin hyvältä! Anna kunnolla, nussi mua syvälle...Nostan peppuni ylös, vedät lantiotani kiinni sinuun, panet mua ihanan kovaa

Tunnen pimpsasi, tunnen sen pohjan, liikutan kaluani sisälläsi yhä vaativammin, tunnen miten märkä pimpsasi vaatii lisää, käännän sinut selällesi, levitän halukkaat haarasi, työönän kaluni sinuun sisään, sormeni hakeutuu klittallesi, painan samalla klittaasi, hieron sitä samalla hellästi, kaluni täyttää sinun pimpsasi...

Vedän sinua lähemmäs itseäni,olet ihanan painava ja miehekäs, hikinen, suutele kaulaani niin että parransänkesi raapii mua...Työnnyt syvälle ja sormesi pyörii klitoriksella, huohotan korvaasi kulta, anna tulla, pane mua, anna mulle koko lastisi...Puristelen kaluasi pilluni lihaksilla, tuntuu että kohta saan

(mulla seisoo,seisoo ihan täysillä)..työnnyn sinuun hullaantuneena, huuleni ovat rinnoillasi, tunnen kovana seisovat nännisi, tunnen, etten pysty enää pidättämään,kaluni sykkii sinun sisälläsi,selkäsi kaartuu, lantiosi painuu minua vasten...