Perjantaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunnen sinun sykkivän, kaluni laskee sinuun sisääsi...tunnen halusi, selkäsi kaartuu...otan kaluni sisältäsi, nuolen vatsaasi,rintojasi, käännän sinut kuusysiin päälleni, otat veltostuvan kaluni huulillesi, upotan kieleni sinuun, painan pimpsasi kieltäni vasten, valut kasvoilleni...tunnen miten herätät kaluani henkiin..

Nuolen hitaasti kulliasi ja alat jälleen kovettua...Pilluni on täynnä spermaa, olen aivan voipunut. Haluatko uudelleen? Levitän jalkojani ja kielesi työntyy syvemmälle..sitten pyörität sitä ympyrässä, oooh, ihanan tuntuista

Haluan sinua, olet ihana nainen, nuolen valuvaa pimpsaasi, upotan kieleni sinun sisään, nuolen häpyhuuliasi, pitkin vaativin vedoin, työnnän sormeni sinuun, painan niitä yhä syvempään, painan kieleni klittaasi vasten, pyöritän sitä yhä vaativammin, tunnen, että kaluni jäykistyy suussasi, huulesi tuntuvat ihanan kiihotavalta..

Työnnän sinut selällesi sängylle ja tulen päällesi ratsastamaan mutta peppu sinuun päin... Hitaasti laskeudun kalusi päälle, se uppoaa pimppiini syvemmälle ja syvemmälle...Tartut lanteiltani ja vedät mua alemmas, pääset syvemmälle, ratsastan kalullasi ja kumarrun eteenpäin, kalusi hieroo ihanaa pistettä sisuksissani, toinen orkku tulossa kohta...

Liikutat lantioitasi kaluani vasten, siirrän käteni lantioiltasi klittaasi, tunnen sinut puristavana ympärilläni, rintasi heiluu ihanasti rytmissäsi, pyöritän klittaasi samaan tahtiin kanssasi, nouset istumaan päälleni, taivutat selkääsi taakse, hieron toisella kädelläni rintojasi...tunnut ihanan tiukalta kalullani, puristat minua, tunnen miten alan hitaasti sykkiä, sykkiä syvempään sinuun...

Vaikeroit ääneen, tunnet miten kaluni liikkuu sisälläsi, koskettaen ihan pohjaan, sitä pistettä, liikut päälläni lyhyin kiivain vedoin, lypsät kaluani, tunnen miten pimpsasi sykkii, puristaa kaluani yhä lujempaan, en pysty pidättämään, kaluni sykkii, tunnen miten lastini purkautuu sisällesi...

Ruiskutat spermat sisääni, osa valuu kuumana ulos pillustani..Saan uuden orgasmin, huudan kovaan ääneen ja kaikki lihakseni nykivät, pimppi supistelee...ah ihanaa...lysähdän päällesi, suutelen sinun korvaasi ja kuiskaan sulle kiitos hyvästä panosta...Silität hikistä selkääni ja huohotat...

Olen tosi kiihottunut. Luulen että täytyy nyt mennä sänkyyn...Kuvittelen että oikeasti panet mua...

Vastasitpa nopeasti :=)

Ehkä laitan postia, pahastutko jos en ehdi nyt? Nyt mies vaatii huomiota. Pakko lähteä työhuoneesta. Pidähän ajatukset lämpiminä. Eilen viimeksi tyydytin itseäni, mutta taas tekisi mieli tosi paljon.