Perkeleen bb-Antti vonkaa väkisin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt loppu bb:n kattominen prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt loppu bb:n kattominen prkl

Vieras
Hyi saakutti että alko oikein oksettaa eilen toi Antti. Siis sehän vonkaa Cheriä ihan väkisin! Tunkee koko ajan suuhun ja muualle, kuiskii hävyttömyyksiä korvaan vaikka toinen yrittää työntää sitä pois. Ja mitä se kuiski sille yöllä: Haluutsä että mun "kaveri" on hereillä...? *yyyyyyrjöööööö* Eikö muut talon asukkaat vois jo pistää sen kuriin jos Cheri ei ite saa sanottua, musta ei oikein näyttänyt että Cheri nauttis enää tilanteesta. Tai sit bb vois antaa sille varotuksen seksuaalisesta häirinnästä - kai sekin kielletään säännöissä?

Alkuperäinen kirjoittaja jossup80:
mua kans ällötti.mut minkä helvetin takia se cheryll itse menee änkeen sen kainaloon nukkuun..ei silläkään kaikki ihan kotona oo

Totta tuokin. Mutta siltikin, vaikka toinen ois kuin uivelo vaan niin mun käy sääliksi kun joutuu tommosen eläimen piirityksen kohteeksi. Ja mitä se Antti uhos Johanille pihalla: Mähän en täällä tumppuuni vedä! (tarkoittaen että meinaa saada... )

Minulle kävisi varmaan samoin kuin Cherylille, en pystyis sanomaan tarpeeks rumasti tuollaselle ääliölle. Toivoisin kai että joku muu sanois sen minun puolesta ettei minun tarvitsisi loukata kenenkään tunteita :/ Eli vähän kyllä ymmärrän cheriäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minulle kävisi varmaan samoin kuin Cherylille, en pystyis sanomaan tarpeeks rumasti tuollaselle ääliölle. Toivoisin kai että joku muu sanois sen minun puolesta ettei minun tarvitsisi loukata kenenkään tunteita :/ Eli vähän kyllä ymmärrän cheriäkin.

Mä luulen että toi ympäristö on niin erikoinen, että ihminen ei siellä käyttäydy ihan tavallisesti kuitenkaan. Voi oikeasti olla vaikeeta sanoa suoraan toiselle että suksi nyt jo v...uun siitä, kun pitäis samalla yrittää pysytellä yleisön lemmikkinä eikä halua antaa itestään tiukkiksen kuvaa ym... Voipi olla että eilisen ohjelman nähtyäni äänestän elämäni ensimmäisen kerran bb-äänestyksessä ja yritän saada ton kuvotuksen pois sieltä kiusaamasta naisia!

musta tuntuu että cheri kumminkin uskoo hyvää kaikista. ja tahtoo sitä läheisyyttä. mielellään nukkuisi antin kainalossa. mutta vain nukkuisi. eikä millään tahdo uskoa että antti tosiaan on tollanen limanen paska.

eilen kattelin taas että tyyppi näyttää vähän hitaalta. siis se kattelee ympärilleen vähän ennenkun sen suusta ees mitään pääsee. no voinee johtua siitä, että jätkä on ällöttäny alusta asti ulkonäköään myöten.

mua ällöttää kans toi antin vonkaaminen, tekee itestään ihan pellen! ja sit jos noitten viikkotehtävä kusee antin takia ni voi video!!! Ulos tuollanen ällötys!

nii joo, ja tuli mieleen et mitenhän se on ne kaiken maailman psykologiset testit, mitä kilpailijat joutuu ennen bb-taloon menoa käydä läpi, oikeen selvittänyt? Tuntuu niin hämärältä koko tyyppi, jotain tosi outoa siinä on... en haluis tavata missään!

Yhteistyössä