Peruin 25.7 hääpäiväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Mietin tätä pitkään.
Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin purkaa kihlaus ja tulevat hääni.
Kihlatullani 2 poikaa 8 ja 9 vuotiaat nassikat.
Erosi exästään 4v sitten.
Eron jälkeen ex alkoi lihoa suruun.
167 cm painaa nyt jo melk.130kg.
Ihan söi suruun kun ero tuli kihlatustani.
Kihlattuni suku painostanut miestäni palaamaan takaisin.
Nyt minä tein siirtoni,kihlauksen purku,ja mies menee poikiensa asuinkuntaan,loppu onkin heidän välillä.
Mies vastusti päätöstäni,mutta minkäs teet kun näin päätin.
Ihan siksi ettei lasten äiti kuole.

Toivon että päätökseni oli oikea !

Oletko oikeasti ihan pässi?? hittojako sen syömiset sulle tai miehellesi kuuluu?? teillä on nyt oma elämä, johon ei kummankaan exät kuulu...

Ja saa muuten kauan syödä ennenkö siihen kuolee...

Mitäs helkkaria sä välität siitä jos joku idiootti ihan itse päättää itsensä lihottaa ja sillä mahdollisesti joskus ittensä tappaa??? Antasit olla vaan jos kerta kuitenkin sulla ja miehelläs menee hyvin.

Meinaatkos että se mies haluaa exänsä takaisin?
Jos joku ei arvosta itseään sen vertaa, että huolehtii terveydestään (huom! mä en tarkoita etä on hoikka ja sporttinen, olen itsekin melko tuhti) ja roikkuu menneisyydessä, niin en ole yhtään varma, että kukaan haluaa sellaista puolisoa.
Itsenäinen ihminen ei syytä lihomisestaan ketään "sä teit noin, mun on pakko syödä suruun" niin ajatteleva ihmien on taatusti muutenkin melkoinen rooppakivi, se laittaa muutkin asiansa muiden vastuulle

No olisit vaan sanonut, että sinä et jaksanut, niin kaikki olis ymmärtäny,m mutta kun koitat esittää, että toimit tehdäksesi oikein exää tai sukua tai jotain muuta kohtaan, niin se menee yli.

Heillä oli syynsä eroon ja kihlattuni exä oli syypää siihen,siksi erosivat,ja kun mieheni ex oli syypää eroon alkoi syödä suruun.
4v jälkeen kun nainen alkoi lihoa lihomistaan,lapset jäi taka-alalle kihlattuanii tarvittiin joka käänteessä.
Siitä alkoi helvetin tuli.
Nyt vain toivon että tuo muija hoituu ja laihduttaa itsensä normi lukemiin

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Nyt niillä lapsilla sitten varmaan onkin mukavat oltavat.. Äiti joka edelleen syö suruunsa ja surullinen isä joka ei pääsekään naimisiin.

Itse asiassa lapset voi hyvin.Äiti,lapset ja isä asuvat 1km päästä toisistaan.

Yhteistyössä