Peruspalkka alle 1500?, mitä teet työksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Minä olen ruokapalveluvastaavana ison sairaalan keittiöllä ja työaikani klo 6-21 välillä. Noin joka 3. vkl vain vapaa. Lisäks tietysti joulut, jussit yms. aina osittain töissä.
Palkkani on 1428+lisät, joka tarkoitta oikeastaan vain noita sunnuntai-lisiä.

Mä olen yksityinen perhepäivähoitaja ja hoidossa 2 lasta ja sitten 2 omaa alle 7v ja mun palkka on 950?/kk ilman mitään lisiä, siitä pois verot ja ennakkoverot... et hyvää päivää vaan teillekkin!!! ;)

Mutta tämä on kutsumusammatti ja mä teen tätä työtä mielelläni =)

en tiedä kuuluuko tähän mutta MYYJILLÄ (sekä näillä ammateilla joita tästä listasta löytyy) on sika huono palkka ja meidän puolesta ei taistella vaan otetaan vastaan se mitä tarjotaan mukisematta ja siksi toivoisinkin että se lakko tulisi mutta saisi olla pidempi. Sairaanhoitajat valiitavat työstään menkääs kauppaan töihin ei sielläkään helpolla pääse. *avaan sateenvarjon*

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
mutta te jotka olette palkkanne ilmoittaneet nii kaikki tienaatte mua enemmän ja sitten viel valitatte!!? :|

eli jos tienaa enemmän kuin sinä niin pitäis olla tyytyväinen ja hiljaa?

niinpä... ;) :D

ei kun joskus vaan kyrsii kun joku ilmoittaa ettei selviä tms jos ei tienaa yli 2000euroa ja on monia ammatteja joissa jäädään reilusti alle tonninki =)

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
mutta te jotka olette palkkanne ilmoittaneet nii kaikki tienaatte mua enemmän ja sitten viel valitatte!!? :|

eli jos tienaa enemmän kuin sinä niin pitäis olla tyytyväinen ja hiljaa?

niinpä... ;) :D

ei kun joskus vaan kyrsii kun joku ilmoittaa ettei selviä tms jos ei tienaa yli 2000euroa ja on monia ammatteja joissa jäädään reilusti alle tonninki =)

mun tulot on alle tonnin koska ei oo tarjota kokoaikasta työtä. kyllä me selvitään kun mies tienaa reilummin mut en kyllä muuten pärjäis näillä rahoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiedä kuuluuko tähän mutta MYYJILLÄ (sekä näillä ammateilla joita tästä listasta löytyy) on sika huono palkka ja meidän puolesta ei taistella vaan otetaan vastaan se mitä tarjotaan mukisematta ja siksi toivoisinkin että se lakko tulisi mutta saisi olla pidempi. Sairaanhoitajat valiitavat työstään menkääs kauppaan töihin ei sielläkään helpolla pääse. *avaan sateenvarjon*

Niinpä... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mitenköhän toi lakkoilu onnstuis...hmmm ei mitenkään!! no ei se mitään jokainen tyylillään :hug: :hug:

Yhteistyössä