Meidän 1v4kk tyttö ei useinkaan hirveästi tykkää kotiruuasta eli ruokaa menee jokunen lusikallinen, ehkä 5-10 jälkiruokalusikallista. Joskus kyllä maistuukin. Purkkiruuat taas menevät paremmin varsinkin, jos vielä sotkee pienen perunan joukkoon. Silloinhan syö aika reilusti eli n. 2,5dl. Yleensä menee vielä vähän leipää, juustoa ym. lisäksi (myös silloin kun varsinaista ruokaa menee vähemmän).
Mitäs olette mieltä, kun mies on sitä mieltä, että pitäisi antaa purkkiruokaa, ettei jää nälkäiseksi. Mä taas olen sitä mieltä, että kotiruoka pitäisi kelvata ja että syö kyllä sitten kun on nälkä... Toisaalta olis kiva, että saisi lapsen syömään kunnolla, mutta en kyllä haluaisi totuttaa siihenkään, että kalliita purkkiruokia on aina tarjolla.
Mitäs olette mieltä, kun mies on sitä mieltä, että pitäisi antaa purkkiruokaa, ettei jää nälkäiseksi. Mä taas olen sitä mieltä, että kotiruoka pitäisi kelvata ja että syö kyllä sitten kun on nälkä... Toisaalta olis kiva, että saisi lapsen syömään kunnolla, mutta en kyllä haluaisi totuttaa siihenkään, että kalliita purkkiruokia on aina tarjolla.