Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mikä se yökerho on. Nyt olen lomalla mutta voisin ilmottautua kun tuolts töistä pääsen aina yöllä. Tai muuten vaan valvon kun olen yö kukkuja. B)
Taidan olla todellinen tohelo tän koneen kanssa. ei ole tullut viestiä,mut mä pistin viestiä.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mikä se yökerho on. Nyt olen lomalla mutta voisin ilmottautua kun tuolts töistä pääsen aina yöllä. Tai muuten vaan valvon kun olen yö kukkuja. B)
Pistin sulle viestin. Laita hakemus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Minä en ole kiinnostunut A- tai B-oikeuksista mutta onko sulla peilipallot?
Ne kuuluu jokaisesta yökerhosta löytyä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Minä en ole kiinnostunut A- tai B-oikeuksista mutta onko sulla peilipallot?
Ne kuuluu jokaisesta yökerhosta löytyä :heart:
No tule katsomaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Aaban, nyt olen niin väskä etten jaksa perehtyä. Olen negaillut vaan tuolla yhdessä kerhossa![]()
Jäsenhankinta ei taida ihan heti lopahtaa eli mukaan ehtisi myöhemminkin?
Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:[img=http://img166.imageshack.us/img166/5638/djpartyno1.gif]
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mitä tarkottaa LOL? vaikka meneekin nyt anteeksi ohi aiheen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mitä tarkottaa LOL? vaikka meneekin nyt anteeksi ohi aiheen :ashamed:
no lyhyesti:amerikkalaisittain nauraen eli sama kun heh tms laughing of...jotain
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mitä tarkottaa LOL? vaikka meneekin nyt anteeksi ohi aiheen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mitä tarkottaa LOL? vaikka meneekin nyt anteeksi ohi aiheen :ashamed:
no lyhyesti:amerikkalaisittain nauraen eli sama kun heh tms laughing of...jotain
ai.. no eipä oo koskaan tarvinnut käyttää joten mielenkiinnosta vaan kyselin kun näytää olevan aika yleinen sanonta ( ? )