V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei lyhtypylvääseen, mutta törmäsin seinään kapeassa porttikongissaHetken hirvitti, mutta sittemmin olen jatkanut ajamista - eikä muita kolhuja ole (kop, kop) tullut.
ei kenellekään muulle ole koskaan noin. häpeäisit![]()
Pieniä "kolhuja" sattuu kaikille liikenteessä liikkujille, joillakin se jää läheltä piti tilanteeksi ja joillakin sitten tulee konkreettisia kolhuja.
Itsekin olen "törmäillyt" tosi typerästi. ei mitään vakavaa.
Kerran prsiman parkkipaikalla peruutin pois ruudusta ja hups, takana olevasta ruudusta toinen peruutti samaan aikaan ja pöks, törmättiin. Kummankin takapuskuri meni paskaks.. ei vaateita toisiamme kohtaan koska törmäsimme keskellä sitä kulkuväylää eikä voitu todistaa kumman olisi pitänyt väistää, kumpi lähti peruuttaa ensiksi. Tosi jännä, kun ei kumpikaan ollut huomannu vaikka peileihin tuli katottuakuolleita kulmia.
Mutta noloin juttu sattui kotipihassa. Tulin autolla kotiin kiireellä, anoppi oli ollut hoitaa lapsia päivän ja mä olin sitten luvannut tulla töistä ajoissa että ehtii junalle. No ajoissa oli sitä että pihaan, auto käynnissä, mummi kyytiin ja eiku menoksi.... pihaan ajaessa olin kyllä huomannut että mies oli ajanut peräkärryn autotallin eteen. Mutta lähtiessä peruuttaa en koko asiaa muistanut vaan taas pöks, peruutin suoraan sitä päin.
Muuten on vaan ollut niitä huhhuh, läheltä piti, mistäs toi tohon tuli tilanteita.
Ei muuta kuin uudestaan rattiin ja matkaan. Ei saa jäädä liikaa asioita miettii.
Enpä ole , kortti ollut 25 vuotta.
Enpä ole , kortti ollut 25 vuotta.