pesin hampaat irvessä altaasta tahroja pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
siis hinkkasin kädellä varmaan sellasen 3min täysillä.Lopetin kun käsi puutui ja sen jälkeen hulahti takaraivo aivan järkyttävän kipeäksi.päätä jomottaa vieläkin ja siitä on aikaa 15min. mikä ihmeen kohtaus tämä oli ja miksi se pää tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta kipeäksi?Osaako kukaan auttaa.itseä alkoi pelottamaaan että mitä tämä on.

Lihaksesi meni jumiin. Et taida juurikaan olla harjaantunut fyysisiin suorituksiin.

Tämmöiseksikö tämä nyt on mennyt?

Ps. Kaikki suoritukset - niin fyysiset kuin henkisemmät - kannattaa tehdä rennon päättäväisesti, vapautuneesti. Ei hampaat irvessä.

Viimeksi muokattu:
meinaatko että oli lihaksista johtuvaa eikä mitään aivoverenkiertohäiriöön viittaavaa.Pelottaa paljon....
en tee paljon mitään liikuntaa vaan ihan normaalisti elän lasten kanssa,

meinaatko että oli lihaksista johtuvaa eikä mitään aivoverenkiertohäiriöön viittaavaa.Pelottaa paljon....
en tee paljon mitään liikuntaa vaan ihan normaalisti elän lasten kanssa,

kannattaa aloittaa myös vaikka kevyt raajojen liikuttelu arkiaskareiden lomassa ja miettiä läpi kuinka aiheellista ja rajoittavaa on pelätä noin paljon vakavia sairauksia. :hug:

kannattaa aloittaa myös vaikka kevyt raajojen liikuttelu arkiaskareiden lomassa ja miettiä läpi kuinka aiheellista ja rajoittavaa on pelätä noin paljon vakavia sairauksia. :hug:

kyllä mä lasten kanssa pyöräilen ja kävelen paljon mutta mitään erityistä liikuntaa en harrasta.En pelkää mitään ilman aihetta ja mielestäni se oli pelottava kun yhtäkkiä tulee tajunnan räjäyttävä pääkipu.Onneksi se pikkuhiljaa helpottaa joten ei ole kai kyse vakavemmasta.Olen vaan kuullut että joskus kova ja yhtäkkinen pääsärky on merkki vakavemmasta.Siksi säikähdin ja se oli ilmeisesti sinusta väärin,vastauksestasi olen havaitsevani pientä

se ei siis sillatavalla puutunut että mitään ei tuntisi,veltoksi....vaan puutui siitä tekemisestä vaan pökkelöksi niin kuin silloin kun hakkaan mattoja täysillä :) pääkipu meni menojaan ja vähän tuntuu niskoissa kuumotusta eli oli tuota lihasjännitystä mikä sen laukaisi?

on jotain rasituspäänsärkyä. Mun mies kärsii ajoittain. Joskus saa sen seksin aikana. Saattaa tulla parin viikon aikana rasituksen jälkeen ja sit taas pitkiä aikoja ettei tuu.

Mutta ainahan sitä suositellaan lääkärin tarkastusta. Mies kävi kyllä tarkastettavana kun ekat kerrat tuli vuosia sitten.

Yhteistyössä