Pesisitkö lapsen hammasharjalla..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
Kun heitin oman roskiin eilen, kun toi nuorin pyörremyrsky sääti jotain vessassa ja kaappasin sen syliin enneku imeskeli vessaharjaa ( :laugh: ), niin mulla oli oma hammasharja kädessä ja eiköhän se töksähtäny vessanpöntön reunan ja sen kannen väliin, siis hyiii!

En pessy pönttösellä harjalla enää kyllä. Aamulla harjasin tahnalla ja sormella. :ashamed: Nyt kun piti ip mennä kauppaan, auto ei strartannu, akku loppu. :headwall:

Nyt mietin pesenkö nuorimman hammasharjalla, ostin sille just uuden, on sillä se vanhakin vielä tallessa. En tietenkään anna sitä pikkuselle enää takasin, vaan heitän menemään.

Yök, tiedän. :x :laugh: :whistle:

Ostit nuorimmalle uuden etkä itelles? Mikset anna enää takasin? Eikö se vois vielä hetken harjata sillä vanhalla ja sä harjaisit sen uudella? Paitsi jos kauppa on kävelymatkan päässä ni kipiti kapiti itselle uutta hakemaan.

p.s. sen harjan voi keittää steriiliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostit nuorimmalle uuden etkä itelles? Mikset anna enää takasin? Eikö se vois vielä hetken harjata sillä vanhalla ja sä harjaisit sen uudella? Paitsi jos kauppa on kävelymatkan päässä ni kipiti kapiti itselle uutta hakemaan.

p.s. sen harjan voi keittää steriiliksi.

Mistä tiedät, etten ostanu samalla kertaa itselleni uutta, kun ostin lapselle? :laugh: Siis, kysehän oli nyt siitä, että mun oma likaantu ja sitten aattelin käyttää tätä lapsen uutta, jolla hän on kyllä jo harjannut viikon, mutta vanha on hällä vielä olemassa ja voi itse käyttää sitä.

Ja en olis uskonu, että harja keittämistä kestää. :o :D

Kuumimmat

Yhteistyössä