Petaatko sängyn joka aamu? Petaako lapset itse omansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tosi laiska petaamaan. Varsinkin sen jälkeen kun muutettiin kakskerroksiseen rivariin niin ei ole nää ollut tarvetta. Vieraat tulee alakertaa ja eivät nää ylhääll oleviin makkareihin

Nousen arkiaamuna klo 6.20 ja olen ovesta ulkona lapsineni klo 7.45.
Siitä ajasta en tuhlaa mihinkään petaamiseen. Lsäksi mun mies hikoaa aika paljon, jos sen kosteuden petaisi päiväksi muhimaan niin vois olla aika vinkeät hajut ja mutanttipölypunkit vastassa illalla.

arkisin petaan (tai mies petaa, riippuen kuka nuosee myöhemmin) ilman päiväpeittoa. Isompi (5v) lapsista petaa joskus oman sänkynsä, vaan ei kyllä arkisin. Pienempi ei vielä saa pinnasänkyä pedattua. ;) Pitäisköhän alkaa harjottelemaan? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Mä olen tosi laiska petaamaan. Varsinkin sen jälkeen kun muutettiin kakskerroksiseen rivariin niin ei ole nää ollut tarvetta. Vieraat tulee alakertaa ja eivät nää ylhääll oleviin makkareihin

Sama homma. Kun muutettiin yläkertaan nukkumaan jokin aiak sitten ei ole sängyt viikonloppuja lukuunottamatta olleet pedattu... Ei niitä nää muut kun me itse.

mies petaa meidän sängyn ja minä jos hän ei ole petaamassa eli on lähtenyt niin aikaisin että minä jäin nukkumaan. Tenavat ei tarvitse petata parvisänkyjään kun ne ei näy alas. Mutta aikana tavallisten sänkyjen hekin petasivat joka päivä. en pidä siitä että päivävaatteilla istutaan tai varsinkaan mennään loikoilemaan lakanoiden päälle, päiväpeitto pitää olla suojana. Ja itseasiassa kyllä en ulkonapidetyin vaattein suosittele ollenkaan sängylle loikamaan menoa vaan ainakin pitkäthousut pois ja muuta tilalle.

Yhteistyössä