Pete Parkkonen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mijo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mijo

Vieras
En tiiä, onko täällä jo keskusteltu Petestä ja mikä on ollu tuomio. Siis muhun on iskeny sen musiikki ja oon käyny keikoilla. Onko muita kolmikymppisiä joita asia koskettaa, koska klubikeikkojakin on niin kyse ei ole vain pikkufaneista. Ottakaa kantaa.

mutten voi sietää tuota.
Se on jo ensiksikin niin ruman näköinen, että yh yh.
kaiken lisäksi en pidä sen lauluäänestä, silloinkin särkänniemessä se mumisi vain siihen mikkiin!

yäks :P

Alkuperäinen kirjoittaja yrjö:
mutten voi sietää tuota.
kaiken lisäksi en pidä sen lauluäänestä, silloinkin särkänniemessä se mumisi vain siihen mikkiin!

Mumisi joo, kun unohti sanat.
Ihana ääni on, mä tykkään. Ja olen jo ikäihminen
:D

Idols teki varmaan sen et häntä on tosi helppo arvostella koska sehän oli idolsin idea.. Pete on sellanen symppis ja on niin hyvä livekeikoilla eli niin erilaine kuin haastatteluissa. Onhan se sellanen hyväntuulinen hössö ja vois ottaa asiat hiukan vakavammin, mut se on 19. Kannattaa käydä kattoo livekeikka niin se voi yllättää positiivisesti.

mutten voi sietää tuota.

peesaan tässä täysillä!

En yleensä käy näillä sivuilla, enkä taida enää ikinä tullakaa. Täällä on niin negatiivistä porukkaa, mistä te saatte iloo elämäänne, ette voi olla noin tylsiä! Elämä on kivaa.

mutten voi sietää tuota.

no ruma se on kyllä ku perkele ja sen musiikkia en oo toistaseksi kuullu vielä ollenkaan enkä kyllä oikeestaa haluakkaa kuulla :whistle:

Yhteistyössä