J
joo
Vieras
mies mokasi ja nyt tuntuu että haluan kostaa samalla mitalla, mitä pikemmin niin sen parempi. auttaakohan tähän ahdistavaan tunteeseen...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Älä kosta tekemällä samalla tavalla vaan kostat niin että otat yhteyttä ko. naisen kumppaniin ja kerrot tapahtuneesta, esimerkiksi. Vaikka muut mitä väittäisivät, on kosto makeinta kun se kohdistuu siihen hommassa mukana olleeseen naiseen. Äläkä kuuntele niitä "miehessäkin vikaa"-lässytyksiä vaan go for it, woman!
Ja juu, itselleni selvisi miehen hölmöily pari kuukautta sitten. Pikku hiljaa helpottaa mutta ei mielestä unohdu milloinkaan. Avioliittomme jatkuu. Mielikuvat miehestä jonkun kapakkaruususutturan kanssa intiimisti ovat mielessä enää muutaman kerran viikossa.
Selviät kyllä vaikka vituttaisi kuinka rankasti. Olen tukenasi!
Alkuperäinen kirjoittaja -:anna mennä vaan jos siltä tuntuu. auttaa ihan oikeesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enkä ole kostanut. Ja syy on: en tee sitä itselleni. Elän niiden arvojen mukaan jotka tuntuvat oikeilta, pettäminen ja kostaminen eivät tunnu ihan omilta..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Älä kosta tekemällä samalla tavalla vaan kostat niin että otat yhteyttä ko. naisen kumppaniin ja kerrot tapahtuneesta, esimerkiksi. Vaikka muut mitä väittäisivät, on kosto makeinta kun se kohdistuu siihen hommassa mukana olleeseen naiseen. Äläkä kuuntele niitä "miehessäkin vikaa"-lässytyksiä vaan go for it, woman!
Ja juu, itselleni selvisi miehen hölmöily pari kuukautta sitten. Pikku hiljaa helpottaa mutta ei mielestä unohdu milloinkaan. Avioliittomme jatkuu. Mielikuvat miehestä jonkun kapakkaruususutturan kanssa intiimisti ovat mielessä enää muutaman kerran viikossa.
nainen on sinkku yh. mulla mielikuvat pyörii päässä kokoajan, mut asiasta onkin vasta viikko. tuntuu mahdottomalta ajatus, että antaisin anteeksi ja jatkettais. en halua että mies koskee minuun sormen päälläkään. koskaan. inhottaa, välillä niin paljon että oksennan ja voin pahoin muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:AP kosta vaan, jalat levälleen vaan ensimmäiselle vastaankävelevälle miekkoselle
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Älä kosta tekemällä samalla tavalla vaan kostat niin että otat yhteyttä ko. naisen kumppaniin ja kerrot tapahtuneesta, esimerkiksi. Vaikka muut mitä väittäisivät, on kosto makeinta kun se kohdistuu siihen hommassa mukana olleeseen naiseen. Äläkä kuuntele niitä "miehessäkin vikaa"-lässytyksiä vaan go for it, woman!
nainen on sinkku yh. mulla mielikuvat pyörii päässä kokoajan, mut asiasta onkin vasta viikko. tuntuu mahdottomalta ajatus, että antaisin anteeksi ja jatkettais. en halua että mies koskee minuun sormen päälläkään. koskaan. inhottaa, välillä niin paljon että oksennan ja voin pahoin muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:AP kosta vaan, jalat levälleen vaan ensimmäiselle vastaankävelevälle miekkoselle
haista paska.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:AP kosta vaan, jalat levälleen vaan ensimmäiselle vastaankävelevälle miekkoselle
haista paska.
Kas vain, olet kärttyisä vanha kurttunen ämmä
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Ei auta kostaminen, kyllä asia pitää käsitellä jotenkin pysyvämmin ja rakentavammin. Voit kyllä erotakin, jos et asian kanssa pysty elämään, mutta ylimääräisten sekoittaminen tuohon soppaan ei ainakaan yksinkertaista asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se mulla tulis ero ensimmäisenä mieleen tässä tilanteessa, jos ajattelen mun omaa suhdetta. Mutta en voi tietää sun ajatusmaailmaa...kostamaan nyt en ainakaan lähtis, koska ei se tavallaan mitään auta. Mies on tehnyt moraalisesti väärin ja sille kuuluu paljon pahempi rangaistus. Itse en jatkaisi suhdetta pettäjän kanssa ja oon tehnyt sen selväksi kumppanilleni, että jos hän haluaa, jonkun muun naisen, niin minua hän ei enää saa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:AP kosta vaan, jalat levälleen vaan ensimmäiselle vastaankävelevälle miekkoselle
haista paska.
Kas vain, olet kärttyisä vanha kurttunen ämmä
ja mikähän se sua riepoo? olen nainen parhaassa iässä, eikä löydy kurtun kurttua, valitanja kuka tahansa on kärttyinen kun miehestä paljastuu SIKA!