Petin häntä, jolle olin ikuista rakkautta vannonut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murheellinen -tar.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläköhän näin pitkän ajan jälkeen -ap- kituu ja pelkää? Ja onkohan kertonut? Onko naama ollut nyrkin jäljiltä turvoksissa?
Onko ystävätteret pysyneet hiljaa? Oikeastaan toivon, että kaikki on mennyt ok. eikä ongelmia ole ollut. Laivareissut tehty vaan miehen kanssa.

Nuo laivareissut ovat vaarallisia ja syntisiä. Sattui minullekin hieman vastaavanlainen juttu kuin ap.llekin. Jo lähtiessä yksi ronaldo minut koppasi hoteisiinsa ja se oli vientiä koko Hel-Tkhl-Hel risteily. Ystävätteret unohtui ja olin kuin kiimainen kani.
Typeryyksissäni kerroin miehelleni jotain pientä reissulla sattuneen, ja sen jälkeen ei elämä ole ollut kuten pitäisi. En suosittele tunnustamista vaan kieltämistä viimeiseen asti. Vahinko on myös se, että ystävättäretkin hieman karsastavat minua, mutta ovat pysyneet hiljaa.

En kertois. Erohan siitä tulee tai ainakin kamala kriisi pitkäksi aikaa. Nyt vaan jatkat elämääsi ja kestät kurjuuden itseksesi, ei tartte pilata miehesi ja lastesi elämää yhden hairahduksen takia. Ihmisíähän tässä ollaan!

Pettämistä ja pettämistä. Kaikki sitä tekee, jos ei muuten niin ajatuksissa. Niin minäkin. Jos todella pettäisin, niin en kyllä kertoisi aviopuolisolle. Se olisi murhetta vaan ja epäluuloa lopuksi elämää.

Yhteistyössä