Petin miestäni ja jäin kiinni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="höh";24328055]Tietääkseni mieheni ei ole pettänyt minua, mutta antaisin kyllä anteeksi, jos hän joskus hairahtuu. Ei elämä ole niin mustavalkoista, että yhdestä virheestä pitää tuomita toinen loppuelämäksi.[/QUOTE]

Entäpä jos siitä yhdestä virheestä saisi alkunsa vaikka lapsi, niin vieläkö kaikki olisi ok?
Ei kaikki ole niin mustavalkoista!

Miehesi siis antoi anteeksi koska koki, että on sen sinulle velkaa, jatkoithan sinäkin suhdetta hänen pettämisensä jälkeen. Mies ei siis ole aidosti armahtavainen vaan se perustuu omaan syyllisyyteen.

Voithan ajatella, että olette "tasoissa". Molemmat on mokannu ja molemmt voi jättää asian taakseen ja alkaa panostaa siihen omaan puolisoon ja tehdä jotain sen eteen ettei pettämistä enää tapahdu teidän perheessä!

En jaksa olla sinisilmäinen ja moralisoida "Miksi satutat rakastasi..blaa blaa blaa..", vaikkakaan en pettämistä hyväksy tieteenkään. Parisuhteessa paskoja asioita välillä tapahtuu, teemme vääriä valintoja jne. Miehesi haluaa pitää perheen kasassa, hyvä. Nyt olisi varmaan palaverin paikka teillä, mihin suuntaan jatkatte avioliitossanne. Sinulla on hinku lähteä pois, mutta johtuukohan se kuitenkin vain siitä, että uumoilet jatkavasi suhdetta tuon salarakkaasi kanssa.."Mieheni ansaitsee parempaa" -selittely kuulostaa hiukkasen teennäiseltä.

[QUOTE="Vieras";24328090]Juu. Ja se syy haetaan yleensä siitä petetystä puolisosta. Tai veisataan vanhaa virttä: parisuhde ei ole kunnossa.

Totuus on kuitenkin: syy pettämiseen on AINA siinä pettäjässä![/QUOTE]

Mun milestä raukkamaista pettää vaikka suhde olisi missä jamassa..
Miksi ei yritetä kunnostaa suhdetta tai sitten erota!Voisi edes sen verran toista ihmistä arvostaa..

[QUOTE="kemeli";24328163]En jaksa olla sinisilmäinen ja moralisoida "Miksi satutat rakastasi..blaa blaa blaa..", vaikkakaan en pettämistä hyväksy tieteenkään. Parisuhteessa paskoja asioita välillä tapahtuu, teemme vääriä valintoja jne. Miehesi haluaa pitää perheen kasassa, hyvä. Nyt olisi varmaan palaverin paikka teillä, mihin suuntaan jatkatte avioliitossanne. Sinulla on hinku lähteä pois, mutta johtuukohan se kuitenkin vain siitä, että uumoilet jatkavasi suhdetta tuon salarakkaasi kanssa.."Mieheni ansaitsee parempaa" -selittely kuulostaa hiukkasen teennäiseltä.[/QUOTE]

Tästä jutusta on kaksi vuotta aikaa. En uumoile suhdetta kenenkään kanssa. Ajattelin vain että mies voisi saada jonkun paremman. Sellaisen joka nousee sängystä aamulla pirteänä ja jaksaa panostaa täysillä. Sellaisen jolle haluaa rakkauttaan jakaa. En osaa ymmärtää miksi mies on noin rauhallinen eikä edes suuttunut mulle.

Otat nyt miehesi kullin hyvään käsittelyyn. Nielet sitä ahnaasti ja tunget peräaukkoosi ja puhut kuinka olet kyltymätön ja likainen lutka. Jospa se parisuhde tästä sitten saa uutta virtaa.

Ai niin ja osallistu lutkamarssille.

[QUOTE="aapee";24328200]Tästä jutusta on kaksi vuotta aikaa. En uumoile suhdetta kenenkään kanssa. Ajattelin vain että mies voisi saada jonkun paremman. Sellaisen joka nousee sängystä aamulla pirteänä ja jaksaa panostaa täysillä. Sellaisen jolle haluaa rakkauttaan jakaa. En osaa ymmärtää miksi mies on noin rauhallinen eikä edes suuttunut mulle.[/QUOTE]

"Et voi ymmärtää".. Luo minun kommenttini. Tyhmäkin tajuaa miksi mies "antaa anteeksi".

Entäpä jos siitä yhdestä virheestä saisi alkunsa vaikka lapsi, niin vieläkö kaikki olisi ok?
Ei kaikki ole niin mustavalkoista!

Tietysti olisi. En minä miestäni toisen matkaan olisi lähettämässä, jos aidosti katuisi tekoaan ja haluaisi elää loppuelämän kanssani. On tässä jo sen verran yhteistä taivalta eletty ylä- ja alamäkineen, että eiköhän tämä liitto kestä sinne hautaan asti. 24 vuotta on rakastettu toisiamme.

Yhteistyössä