Petin miestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsupukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsupukka

Vieras
mies oli 1kk työmatkalla ja mä kävin kaverin kanssa baarissa. Baarista sitten tarttu mukaan mies jonka kanssa olin sängyssä. Nyt huomasin olevani raskaana. Meillä ei oman miehen kanssa ole kauheen vilkas seksielämä ja ei harrasteltu sillonkaan kun se lähti australiaan. Kyllä taas oon itteni liemeen laittanu.:(

Selität vaikka jotain että se on "jumalan lapsi" tms. Jos vaikka miehesi näkisi unta jostain enkeleistä jotka vahvistaisi tarinasi. On tämä mennyt ennenkin läpi, miksi ei toisenkin kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja tsupukka:
Kyllä taas oon itteni liemeen laittanu.:(

Kerrankin totta naisen kirjoittamana, että juuri sinä itse ole itsesi liemeen laittanut! Normistihan naiset syyttävät kaikesta omaa miestänsä tai jotain muuta, mutta eivät itse tunnusta olevansa syypäitä! Ette sitten käyttäneet ehkäisyä ja raskauden keskeytyskään ei käynyt mielessä?

sitä saa mitä tilaa.

seksistä voi tulla raskaaksi. Ihan oikein sulle että olet pahassa pulassa.

Onko se nyt sittenkään mikään paha pula?

Ihan luonnollista lisääntymistä. Tänä aamuna tuli telkkarissa ohjelmaa siitä, kuinka ahkeria pettäjiä pikkulinnut on. Jos se on sallittua ja normikäytöstä luonnossa, niin miksei sitten vähän kehittyneemmillä eläimilläkin kuten ihmisillä! Parisuhdehan on ihmisten keksintö, jolla pidetään moraalia, yhteikunnallisia arvoja ja mukamas etiikka yllä....ja niitä henkisiä arvoja.

Yhteistyössä