Petin miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamala ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieti nyt miksi niin kävi, niin sinulle saattaa selvitä itsestäsi uusia asioita. Känni ei ollut se syy, miksi niin kävi mutta sille on kuitenkin joku syy ja se löytyy sinusta. Enkä tarkoita nyt sellaista, että "olen ääliö, siksi petin" vaan että mietit ihan oikeasti mikä sinut sai niin tekemään.

Teillä siis liitto muutenkin rakoilee..?
Mitä luulet miehes tuumaavan, jos kerrot..

Kuulostaa sille, että teit todellakin pahan virheen :/
Mä en lähtis miehelle kertomaan, kun vaikuttaa, et jo opit läksysi ja tuskin toisten samaa teet.. Mut täähän onkin vaan mun mielipide :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Vaemo:
Turha teidän on täällä yhtään moralisoida ja haukkua, eiköhän ap:lla ole jo tarpeeksi vaikeaa muutenkin? Itse petin aikoinaan miestäni, en mennyt sänkyyn asti mutta petin kuitenkin.Siittä johti sitten vuoden masennus joka laukaisi teini iässä aloittamani viiltelyn,kun en uskaltanut kertoa.Joka päivä oli mielessä tuo asia, enkä antanut mieheni koskea minuun joskus "pakko" seksiä harrastin ja silloinkin tuli huono olo.Se olo on aivan kauhea kun aamulla herää ja muistaa mitä on eilen tehnyt, siihen tuskin tarvii kenenkään enään sylkeä päin naamaa.

Itse kerroin miehelleni, olisin varmaan tullut hulluksi jos en olisi kertonut.

Yhdessä olemme edelleen ja toisen lapsemmekin teimme välissä.

Tapauksesta on aikaa 3vuotta.

No se on voi voi, pettäjille ei multa henk.koht heru säälinpoikastakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kamala ihminen:
petin miestäni enkä tiedä mitä teen. pilasin kaiken. jos mulla ei olisi lasta niin tekisin itsarin. tää on niin kamalaa että hyvä jos pystyn hengittämään. en tajua missä mielenhäiriössä olin mutta humalassa ainakin. oli pakko kirjottaa tänne ettei pää olisi hajonnut...

Hyvä että kirjoitit tänne jos se yhtään helpottaa. Tulet varmasti saamaan paskaa niskaasi mutta älä välitä siitä. Uskon että olosi on muutenkin varmasti kauhea.

En hyväksy pettämistä, mutta ymmärrän että ihmiset tekevät virheitä.
Riippuen miehesi ja suhteenne luonteesta, mieti kannattaako kertoa.

Jos kyseessä oli tuiki tuntematon mies, ehdottaisin että pidät asian salassa
etkä IKINÄ kerro ja etkä ikinä enää petä.

Ajattelisin itse perhettä ja lasta ensimmäisenä. Onko se säilyttämisen arvoinen? Liittyikö pettämiseen ongelmat suhteessa? Tai puuttuiko sinulta jotain mitä tunnet tarvitsevasi? Jos on näin niin pettäminen voisi avata silmäsi huonolle suhteelle..

Ei se maailma siihen kaadu, lopultahan se on vain sinun maailmasi :)
Kaikki asiat selviävät ajan kuluessa, mieti mitä haluat ja toimi niin, kunhan et toiste tee sitä kumppanin kustannuksella. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Ei kai se värkki käytössä kulahtanut?? Eli mitä se haittaa??

:o

Turha yhdestä harha-askeleesta kauheaa meteliä nostaa - oikeasti. Jos jotain suhdeviritelmiä olisi niin sitten ehkä...

Tiedätkö miten olematon tapahtumana tuollainen voi olla??

se ei satuta mitä ei tiedä... peesiä provolle.

kerrankin samaa mieltä fjongan kans. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Turha teidän on täällä yhtään moralisoida ja haukkua, eiköhän ap:lla ole jo tarpeeksi vaikeaa muutenkin? Itse petin aikoinaan miestäni, en mennyt sänkyyn asti mutta petin kuitenkin.Siittä johti sitten vuoden masennus joka laukaisi teini iässä aloittamani viiltelyn,kun en uskaltanut kertoa.Joka päivä oli mielessä tuo asia, enkä antanut mieheni koskea minuun joskus "pakko" seksiä harrastin ja silloinkin tuli huono olo.Se olo on aivan kauhea kun aamulla herää ja muistaa mitä on eilen tehnyt, siihen tuskin tarvii kenenkään enään sylkeä päin naamaa.

Käyttäytyisit sitten kuitenlkin kuin AIKUINEN! Etkä kuin pikkulapsi jolta on lapio viety hiekkalaatikolta.

siis mä en ymmärrä pettäjien paapomista. "olosi on varmasti muutenkin ihan kauhea..." no kukahan sen pahan olon on aiheuttanut? ja jos ap ois kertonu että mies on pettänyt, niin auta armias mikä lynkkaus porukka ois lähteny kuohitseen sen miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:

Käyttäytyisit sitten kuitenlkin kuin AIKUINEN! Etkä kuin pikkulapsi jolta on lapio viety hiekkalaatikolta.

Ja tuskin kukaan tässä on sääliä pyytänyt, pyysin vain ettette hyökkää kuin jotku "hullut" ap:n kimppuun sylkemään ja haukkumaan.

Niin ja kyl mäkin otan lasteni isin avosylin vastaan, sitten jos ja kun ne muut, suuremmat ongelmat helpottavat tän erossaolon myötä. Se pettäminen kun tapahtu pari vuotta sitten eikä yks känninen pano meidän suhdetta kaatanut.
Aluksi sattui, tottakai, mut juteltiin ja päästiin yli. Itse siis en ole häntä pettänyt enkä petä.

siis mä en ymmärrä pettäjien paapomista. "olosi on varmasti muutenkin ihan kauhea..." no kukahan sen pahan olon on aiheuttanut? ja jos ap ois kertonu että mies on pettänyt, niin auta armias mikä lynkkaus porukka ois lähteny kuohitseen sen miehen.

Mä en ole pyytänyt ketään PAAPOMAAN! Musta vaan on todella lapsellista haukkua tuntematonta ihmistä hänen virheestään koska teillä ei ole mitään hajua millainen olo itse pettäjällä voi olla!

niin no, ei kai mun sitä tunnustusta tarvi miettiä, kun mies arvaa koko jutun. en vaan tajua mikä mulla on, koska seksin takia en pettäny sitä saa kotoakin. kenellekään en uskalla puhua tästä. en sit varmaan vaan ole täysjärkinen.

Tiedätkö miten olematon tapahtumana tuollainen voi olla??

Nimenomaan, se voi olla niin mitäänsanomatonta, ettei sen vuoksi välttämättä kannata tunnustaa.

Olin eromme aikana toisen miehen kanssa sängyssä (teknisesti ottaen ei pettämistä, koska oltiin erossa) ja se ei tuntunut MILTÄÄN. Ei yhtään miltään. Mun oli pakko tehdä se, koska halusin nähdä, kelpaanko muille, kun miehelle en silloin kelvannut. Jälkeenpäin harmitti ja kadutti, koska se EI TOSIAAN TUNTUNUT MILTÄÄN. Huono olo jäi.

Mä en ole pyytänyt ketään PAAPOMAAN! Musta vaan on todella lapsellista haukkua tuntematonta ihmistä hänen virheestään koska teillä ei ole mitään hajua millainen olo itse pettäjällä voi olla!

mä en ole haukkunut, mut tekojensa seuraukset täytyy jokaisen kantaa... paha olo on itse aiheutettua..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin no, ei kai mun sitä tunnustusta tarvi miettiä, kun mies arvaa koko jutun. en vaan tajua mikä mulla on, koska seksin takia en pettäny sitä saa kotoakin. kenellekään en uskalla puhua tästä. en sit varmaan vaan ole täysjärkinen.

huono itsetunto.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joku mättää suhteessa, kun pettää, eikä se yleensä edes liity seksiin/seksittömyyteen. Liekö kaipasit vain tunteen, että kelpaat jollekin muullekin...? Jos kerran miehesi ei huomioi tarpeeksi...?

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Tuo on muuten suuri valheenkupla.

Jos pettää, niin jotain jossain on vialla, suhteessa, itsessä, miehessä... JA vain olemalla rehellinen , anteeksianolla ja lempeydellä saavuttaa jotain arvostamisen arvosta tässä elämässä.

se on totta et joku on vialla jos pettää mutta en koe että kertomalla siitä toiselle (jos toisella ei olisi mitään mahdollisuutta saada tietää asiasta muualta) helpottaisi omaa henkistä oloaan tai olisi jotenkin arvostettavampi tässä elämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
kerro miehellesi.se on vain tuskan siirtämistä toisen harteille. kärsi itse syyllisyydestäsi.

Siis tätä asennetta mä en ikinä ole tajunnut!! EHDOTTOMASTI PITÄÄ KERTOA!! Jos on jo pettänyt ja sillä tavoin ilmaissut välinpitämättömyytensä omaa puolisoaan kohtaan, niin edes rehellinen voisi olla, eikä pitää toista täysin pilkkanaan ja pakottaa toisen tietämättään elämään valheessa. Todella loukkaavaa omaa puolisoaan kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Suututtaa tämmöinen!!!:
kerro miehellesi.se on vain tuskan siirtämistä toisen harteille. kärsi itse syyllisyydestäsi.

Siis tätä asennetta mä en ikinä ole tajunnut!! EHDOTTOMASTI PITÄÄ KERTOA!! Jos on jo pettänyt ja sillä tavoin ilmaissut välinpitämättömyytensä omaa puolisoaan kohtaan, niin edes rehellinen voisi olla, eikä pitää toista täysin pilkkanaan ja pakottaa toisen tietämättään elämään valheessa. Todella loukkaavaa omaa puolisoaan kohtaan.

PEESI! Heti vain tunnustusta kehiin, niin on mahdollsita jatkaa!

mä en ole haukkunut, mut tekojensa seuraukset täytyy jokaisen kantaa... paha olo on itse aiheutettua..

On tietysti itsensä aiheutettua, enkä koskaan anna sitä itselleni anteeksi.
Mun mielipide on kuitenkin se että miehelle siittä pitää kertoa, mies sanoi minulle silloin aikoinaan että:

Anteeksi yrittää antaa, koska itse tunnustin tekoni, mutta auta armias jos olisi kuullut sen joltakin toiselta ja minä olisin pitänyt vain turpani kiinni ja jatkanut elämää ilman että mitään olisi tapahtunut.

niinpä. ja meillä ainakin suhde perustuu rehellisyyteen ja luottamukseen sekä toisen kunnioittamiseen...

Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu, psykologin suustakin on kuultua tuo että jos on pettänyt kerran, niin siitä ei kannata toiselle kertoa..vaan kantaa itse teoistaan vastuun, eikä siirrä sitä toisen harteille.Tiedä tuota sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu, psykologin suustakin on kuultua tuo että jos on pettänyt kerran, niin siitä ei kannata toiselle kertoa..vaan kantaa itse teoistaan vastuun, eikä siirrä sitä toisen harteille.Tiedä tuota sitten..

Kyllä mä henk.koht. oisin mieluummin kuullut mieheltäni, kuin kuukauden päästä ystävältä.... Valheilla on tapana paljastua.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

no sun suusta jotenkin tuollaisen kommentin ymmärränkin.

Yhteistyössä