petipuuhat sattuu, vaikka jo vuosi synnytyksestä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvin harmaa

Vieras
Heipä hei, harmaana...

Synnytyksestä on kulunut nyt vuosi (alatie) ja petipuuhat ei oikein innosta, kun sattuu! Eihän sen enää pitäisi koskea vai mitä? Onkohan jotain vialla?

Imetän, ja limakalvot ovat kuivat, mutta siihenhän on apu. Samoin itse actionia edeltävä lämmittely on riittävä. Alkaa olla ihan onneton olo: tätäkö se on koko loppuiän, ei ilosta tietoakaan!

En revennyt synnytyksessä, välilihan viilto tehtiin ja arpi on yhä hieman hellä. Olen myös varmistanut, ettei itse mustaa aukkoa ole ommeltu kiinni, eli se ei ainakaan ole ongelman perimmäinen syy.

Oih, tämä voi siis olla pysyvä tila... Tuntuu hurjalle ajatukselle, että tästä lähtien sitä "uhrautuisi" vaan miehen iloksi, kun itse ei nautintoa saa kun sattuu.

Kiitos vastauksestasi, kohtalotoveri! Toivotaan meille ihmeparantumista :)

jaa a..mulle sattuu ne hirtymät ja eka synnytyksessä tehty ventti, toooosi paljon, jos käytetään kumia, ja jos en oo kunnolla kostunu.. ei muuten sit mitään ongelmaa..mutta tuo kumi homma on hiukan ongelmallinen, ku hormoni kierukkaa mulle ei oo vielä laitettu, ku eivät suostu laittaan ennen ku on tokat menkat synnytyksen jälkeen, eli se olis gymmi ehkäsy meillä..mutta kun se sattuu!.. :/

Mulla sattuu kanssa, vaikka en oo synnyttäny alateitse.. Esikoinen syntyi siis sektiolla reilu vuosi sitten.. Hiertää todella inhottavasti.. Tuntuu jo aika toivottomalta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
jaa a..mulle sattuu ne hirtymät ja eka synnytyksessä tehty ventti, toooosi paljon, jos käytetään kumia, ja jos en oo kunnolla kostunu.. ei muuten sit mitään ongelmaa..mutta tuo kumi homma on hiukan ongelmallinen, ku hormoni kierukkaa mulle ei oo vielä laitettu, ku eivät suostu laittaan ennen ku on tokat menkat synnytyksen jälkeen, eli se olis gymmi ehkäsy meillä..mutta kun se sattuu!.. :/

Ai joo, se on skondomiehkäisy meilläkin! Se voi siis pahentaa tilannetta, hyvä tietää. Pitää satsata vielä enemmän alkuvalmisteluihin ja laittaa liukkaria niin että varmasti luistaa.

Yhteistyössä