Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 21:56 vaimo kirjoitti:Siis miten ne miehet on sit jääny kiinni? Oma salapoliisityö puhelimen ym tutkiminen ei oo tuottanu tulosta. Täytyy tietysti muistaa etteivät kaikki epäilevätkään oo aina oikeassa. Eli se, että epäilee ei tee miehestä pettäjää. Eikä luottaminen pulmusta.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 12:18 mää kirjoitti:entäs nää pettäjät joilla on intiimi suhde yhden ja saman kanssa,ja pettävät vaimoaan tai miestää saman hoidon kanssa ns,salarakas suhde onko nää säälittäviä vai miks ne sen tekee?ei kai ainoastaan yks hairahdus mitään mutta nää onn lukunsa erikseen jotka tietoisesti ryhtyy suhteeseenkin ja jatkaa petostaan!?
mun ukko kerto mulle et sil oli suhde joka päätty,ja hän kertoi mulle pelossa et kuitenkin saan tietää siitä.
nyt en tiedä mitä ajatella ukko on ihan normaali nyt ja lupas ettei enää tee sellasta,mut jotenki en uskalla luottaa ukolle tuli korttikin mut sanoo ettei ole mitää ainakaan hänen puoleltaan....
mitähän uskois ukkoaan vai .,....