Pettääkö mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minua?

Vieras
Löysin mieheni taskusta kaksi pääsylippua tanssiravintolaan. Valkoisessa paidankauluksessa oli jotain punaista. Kuulin kun hän sanoi jollekin puhelimessa että kiitos ihanasta illasta. Voiko olla mahdollista, että mieheni pettää minua?

kysyitkö kenen kanssa oli ollut? Koska aika tökeröä jos tulee huulipunat kaulassa ja ravintolaliput todisteena vielä taskussa, ihan kuin haluaisi että saisit selville/tulisit mustasukkaiseksi JA vielä puhuu tuollaista puhelimeen läsnäollessasi.

Voi toki olla mahdollista että on pettänyt, tai haluaa huomiotasi, että olisit joko mustasukkainen. Jos on noin tehnyt, niin on aika itsekeskeinen mies. Yleensä miehet salailee näitä tekosiaan.

Kerran tein vaimolle tempun: Lainasin sen huulipunaa, jolla sotkin kauluksen. Laitoin myös ns. merkkejä toisesta naisesta, jota ei oikeasti ollut. Parfyymia pari kertaa ja noin. Kyllä tuli vaimosta kiltti. Lakkasi nalkutus pitkäksi aikaa ja jopa hieroi minun niskaani monena iltana. Siitä se lähti taas avioliitto menemään eteenpäin ja nyt sujuu oikein hyvin.

Jos noiden merkkien perusteella pitäisi vetää ukkosi narun jatkoksi , niin miten on ??
Osaa naiset kostaa saamansa pakit esim: tanssilattialla ja kotona kotkankatse löytää jäljet.
Mutta jos ukkosi ei vielä ole pettänyt se tulee sen tekemään, merkkinä että elää omaa elämää, eikä tarvi sinulta lupaa naidakseen.

Yhteistyössä