Pettääkö miehet naisia enemmän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Tuli mieleen tuosta pettämisketjusta :whistle: Mitäs luulette? Järjellä ajateltuna voisi kuvitella, että miehet pettäisi enemmän, mutta muistan lukeneeni, että se olisi aika fifty-fifty, eli naiset pettää ihan yhtä usein/harvoin kuin miehetkin. Kovin moni oli sitä mieltä, että melkein kaikki pettäisi, jos tulis tilaisuus, mut mä en suostu uskomaan siihen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus:
mä muistaisin joskus lukeneeni naisten pettävän enemmän, mutta jäävän harvemmin kiinni :whistle:

Naisten pettämisiä peitellään ainakin enemmän (eli jäävät siis kiinni harvemmin), koskapa naiset myös syyllistetään tässä asiassa paljon rankemmin kuin miehet. :whistle:

Voisi luulla, että miehet pettäisi enemmän, koska heillä on siihen usein enemmän mahdollisuuksia (naiset on enemmän kotona ) ja sitten ihan biologisestikin ajatellen, kun miehet levittää niitä geenejään ja muutenkin taitaa miehillä pyöriä seksi mielessä naisia enemmän :whistle:

En usko, että pettäisi. Ennenvanhaan ehkä enemmän niin, kun nainen voi tulla raskaaksi ja petoksen jälkiä joutuu sitten sietämään monta vuotta. Toisaalta lapsista on vaikea tietää, että kuka oikeasti on isä.

Mä kyllä sanon melkeen 100% varmasti, että en koskaan tule pettämään. Kukaan ei kyllä usko, kun sanon näin :whistle: :D Mutta mä en pystyis elämään itteni kanssa, jos olisin niin tehnyt. Mä pettäisin siinä myös itseäni, en vain kumppaniani.

Meiän kaveripiirissä on yksinomaan miehet pettäneet, karseeta ajatuskin :( Niitten kokemuksien perusteella en koskaan sanoisi, ettei mun mieheni... sellaisia mallikkaita perheenisiä, jotka viettäneet uskomatonta kaksoiselämää, että oksat pois vaan =(

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä kyllä sanon melkeen 100% varmasti, että en koskaan tule pettämään. Kukaan ei kyllä usko, kun sanon näin :whistle: :D Mutta mä en pystyis elämään itteni kanssa, jos olisin niin tehnyt. Mä pettäisin siinä myös itseäni, en vain kumppaniani.

juu noin minäkin sanoin vielä... 10 vuotta sitten. omantunnontuskissani tosin tunnustin pettämiseni ja sen seurauksena meni pari ihan hyvää suhdetta pieleen. enää en tunnustaisi, en missään nimessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja tasapeli:
ihan yhtä paljon pettävät naiset, tai ehkä jopa enemmän. faktatietoa.

Jopa on naiivia ja typerää puhetta. :laugh:

onko määritelmät hukassa Lunaticilla? :) naiivista aika kaukana nimittäin tuo kommentti.. juju on siinä, että KAIKKI PETTÄVÄT, ennemmin tai myöhemmin. kaikella ON hintansa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Perustele.

Miksi olisi?

Siksi että tosiasia on että miehet pettää enemmän. Niin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Hölmöä edes kuvitella naisten olevan tasoissa siinä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Perustele.

Miksi olisi?

Siksi että tosiasia on että miehet pettää enemmän. Niin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Hölmöä edes kuvitella naisten olevan tasoissa siinä asiassa.

kyllä mä ainakin koen olevani :laugh:

onko määritelmät hukassa Lunaticilla? :) naiivista aika kaukana nimittäin tuo kommentti.. juju on siinä, että KAIKKI PETTÄVÄT, ennemmin tai myöhemmin. kaikella ON hintansa. :)

Ei kaikki petä. En minäkään pettäisi jos jonkun kanssa olisin vakavissani. Mutta miehet ovat kaikki viisarinsa vietävissä, se on varmaa. =)

Yhteistyössä