Pettääkö mies taas...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
No niin, tilanne on nyt tämä;
Mies jäi kiinni pettämisestä tammikuussa. Tämä eukko oli sen kaveri,joka jostain syysä ei koskaan tullu meillä käymään niinkuin muut kaverit käy. Kun aloin jotain epäillä niitten jutusta, mies suuttu kun kyselin ja vaihtopuheen aihetta esim siihen että no eikö mulla nyt sitten saa kavereita enää olla...
No sitten paljastu se pettämissotku ja jatkettiin elämää...
Nyt sitten paljastui että miehellä on uus naispuoleinen kaveri, jonka kanssa se kahvittelee (pitänyt multa tä pari kk salassa...).
Kun tämä selvis, aloin tietty taas epäilemään, koska tämä muija ei kuulemma suostu tulemaan meille käymään (eli ei halua tavata minua, vain ja ainoastaan mun miestä salassa...).
Ja nyt kun oon epäilykset tuonu ilmi, mies suuttuu taas ihan helvetisti kun kysyn siitä naisesta..

Eli joko mua taas petetään...

Jos miehesi ei ymmärrä sinun oikeutta kysellä niin pöljä on. Sinut on petetty niin varjo on miehen yllä ja pitkään. Saat oikeutetusti epäillä ilman huonoa omaa tuntoa ja mies taas kestäköön.

Itsellä soisi herätyskellot tuosta miehen toiminnasta ja reaktiosta.

no jos suuttuu eikä toinen käyttäydy kuin muut kaverit (eli esim käy kylässä jos muutkin käy vaan haluaa tavata vain miestä ) niin kyllä todellakin olisi epäilyttävää. Todella typerää käytöstä mieheltäsi suuttua kun itse on luottamuksesti romuttanut jos siinä ei sen kummempaa pettämistä olisikaan.

Oon yrittäny selittää miehelle että eikö se oikeasti käsitä MIKSI minä en luota siihen nyt ja miks tää tilanne nyt epäilyttää mua, niin se joko syyttää mua vainoharhaiseks tai suuttuu muuten... :/

Älä ole typerä ap, petät vain itseäsi. Tottakai pettää!! Miksi muuten tuollaiset salakahvittelut. Jos ei ole vielä pettänyt niin pettää jos nainen antaa tilaisuuden

ja taas tuli todistettua; se kuka kerran pettää,pettää toistekin :/ kerrasta ois poikki mun kohdalla..en vois elää ihmisen kanssa,johon ei voi luottaa ja joutuisi epäilemään kokoajan..

Kerran voi petoksen antaa anteeksi mutta mä vaatisin jo tossa tilanteessa että joko se eukko tulee mun silmien eteen tai sitte ukko lähtee. Näkee sen sitte jo naamasta missä mennään eli petetäänkö sua

Miehellä ei ois kyllä YHTÄÄN varaa suuttua SINULLE, jos kyselet hänen naispuolisista "kavereistaan" etenkään tuon jälkeen, kun kerran on jo jäänyt pettämisestä kiinni. Hänen tulisi ansaita luottamuksesi takaisin. SINULLA on täysi oikeus olla epäileväinen. Miehesi on idiootti jos ei tuota ymmärrä. Hänen tulis olla nyt nöyrää poikaa ja oikeesti ansaita se luottamus uudelleen.

Paras tapa ennustaa tulevaa on katsahtaa menneisyyteen - sama kierre yleensä jatkuu, ellei muutosta miehesi käytöksessä ole tapahtunut. Tuon tekstisi mukaan ei ole.

Eka kerta on moka ja silloin on ihan ok antaa vielä yksi mahis jos siihen on yhtään halukas, mikäli molemmat on valmiita tekemään työtä parisuhteen eteen ja haluaa olla yhdessä. Toinen kerta on jo sen merkki, että en aikaani tuhlais häneen... Ottaisin hatkat aika nopeesti! On niitä parempiakin.

Uusimmat

Yhteistyössä