pettääkö mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ei halua seksiä minun kanssani, haukkuu joka päivä. ei halua koskeakaan...

illat teillä tietämättömillä, päivät töissä, puhelin äänettömällä...

APUA

[QUOTE="vieras";25671587]ei halua seksiä minun kanssani, haukkuu joka päivä. ei halua koskeakaan...

APUA[/QUOTE]

Miksi haluat ylipäätään olla hänen kanssaan?

Pettämisen saat selville vain kovan luokan kyttäämisellä.

Ei meilläkään mies halua seksiä ja harvemmin se enää läheisyyttä muutenkaan, mutta ei se ole vielä pettämään ruvennut. Töissähän tuo käy, mutta harvemmin missään muualla, kun ei sillä tunnu olevan kavereitakaan tällä paikkakunnalla.

Voi tietysti olla, että miehesi on jollain tavalla ahdistunut parisuhteestanne tai kotitilanteestanne ja hakee omaa tilaa "katoamalla" iltaisin omille teilleen. Tässä kohtaa on varmaankin paras katsoa ensimmäiseksi peiliin, että onko itse sellainen puoliso, jonka luokse kotiin haluaisi tulla tai onko teillä mahdollisesti muita ongelmia. Itse olen näin joutunut tekemään, kun ihmettelin, miksi tuo mies viihtyy paremmin työhuoneessaan kuin minun ja lasten kanssa. Asiat puhuttiin halki ja mieskin rentoutui. Minä jätin turhan nalkutuksen ja syyllistämisen, ja nykyään tuo mies ihan hyvin näyttää viihtyvän.

Kannattaa kysyä mieheltäsi suoraan, että mitä hän iltaisin puuhailee, jos olet niin huolissasi siitä, että pettää.

[QUOTE="vieras";25671587]ei halua seksiä minun kanssani, haukkuu joka päivä. ei halua koskeakaan...

APUA[/QUOTE]

Miten se enää muuttaa asiaa että pettääkö? Mulle riittäisi jo toi käytös vakavaan eron harkintaan.

[QUOTE="vieras";25671792]minkä takia?[/QUOTE]

ei halua seksiä minun kanssani, haukkuu joka päivä. ei halua koskeakaan...

Pitääkö sun tosiaan vielä kysyä?

[QUOTE="vieras";25671792]minkä takia?[/QUOTE]

Vastaan omasta puolestani: Avioliiton tärkemmäin kulmakivet ovat
-Rakkaus
-Kunnioitus
-Luottamus

Käsittääkseni AP:n tilanteessa ainakin 2 viimeksimainittua puuttuvat kokonaan, ykkösenkään suhteen en olisi niin varma.

[QUOTE="vieras";25671813]no en mä eroa mieti vaan sitä että pettääkö[/QUOTE]

Ok.. :D No jos varma haluat olla ja epäilet että mies sinulle valehtelisi jos kysyisi niin onhanniitä yksityisetsiviä. Se lienee varmin tapa saada totuus jos et miestä housut alhaalla joku kerta yllätä.

[QUOTE="vieras";25671861]elän mielelläni koska ei ole avioehtoa ja perintö on vasta tulossa=)[/QUOTE]

No kiva. Kato kuitenkin ettei siitä kakkosesta tulekin jossain vaiheessa kuitenkin ykkönen ja jäätkin ilman perintöä vaikka sen odottamiseen monta vuotta elämästäsi tuhlasit.

[QUOTE="vieras";25671861]elän mielelläni koska ei ole avioehtoa ja perintö on vasta tulossa=)[/QUOTE]

Vaikka sinulla ja miehelläsi ei olisi avioehtoa ei se perintö erotilanteessakaan välttämättä sulle napsahda puoliksi :laugh:...

[QUOTE="vieras";25671881]Vaikka sinulla ja miehelläsi ei olisi avioehtoa ei se perintö erotilanteessakaan välttämättä sulle napsahda puoliksi :laugh:...[/QUOTE]

Jospa AP suunnitteleekin miehensä tappamista? :saint:

[QUOTE="vieras";25671881]Vaikka sinulla ja miehelläsi ei olisi avioehtoa ei se perintö erotilanteessakaan välttämättä sulle napsahda puoliksi :laugh:...[/QUOTE]

kyllä se napsahtaa.

Yhteistyössä