pettääkö/salaako mieheni jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilijä

Vieras
Mieheni jättää toisinaan puhelimensa töihin ja kotona ollessa puhelin on välillä pois päältä tai äänettömällä. Mieheni ei myöskään vastaa välillä puhelimeen kun olen paikalla. Sanoo vaan että "Jostain ihme numerosta soitellaan..".
Mieheni on aikaisemminkin valehdellut/jättänyt kertomatta minulle asioita. Kuten suhteemme alussa, kun mieheni sanoi asuvansa kaverillaan, joka toisessa kaupungissa, loppujen lopuksi selvisi että mies oli asunut exänsä luona..Tämän exän kanssa ovat ystäviä ja se on ihan ok mulle kyllä.
Oon kysyny mieheltä et miks puhelin pois päältä tms. mut vastaus on vaa et "ettei kaverit soittele mitää idioottipuheluita.." Yhessä vaiheessa miehen ulkomainen ex-vaimo soitteli rahankerjäyspuheluita.
Oonko ihan vainoharhanen vai onko aihetta jollekin epäilylle? Meillä on 4 ja 7kk vanhat lapset. Seksi sujuu kuten ennenkin ja mies puhuu että haluaa olla aina lapsille paikalla.

no et ole vainoharhainen, mun mies alkoi vahtia puhelintaan ja jos se soi niin painoi siitä punaisesta napista ja sano aina, että kas kun katkaisi ennen kuin hän ennätti vastata. ennen se oli aina kaapin päällä jos ukko meni vessaan tai suihkuun tai vaikka ulos pihalle. sitten se alkoi seuraamaan mukana joka paikkaan. no kiinnihän se sitten lopulta jäi, kun puhelin laskut alkoi hipoa pilviä, että soitteli ja tekstaili näihin maksullisille seksilinjoille

en oo koskaa lukenu kenenkää viestejä tai puhelutietoja koska koen sen toisen yksityisyyden loukkaamiseks. Mut pyhittäiskö tässä tapauksessa tarkotus keinot? Tosin mies on varmaa niin fiksu et poistaa kaikki viestit yms...

Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä;25051788:
en oo koskaa lukenu kenenkää viestejä tai puhelutietoja koska koen sen toisen yksityisyyden loukkaamiseks. Mut pyhittäiskö tässä tapauksessa tarkotus keinot? Tosin mies on varmaa niin fiksu et poistaa kaikki viestit yms...
no taas tulee paskaa silmille, mutta mä aloin tutkimaan puhelimen saadakseni vahvistuksen asialle, ja oikeassa olin

Tai jos kysyis suoraan, että missä mennään? Kyllähän sää miehestäs huomaat, jos se valhetelee.
mun mies valehteli ihan sujuvasti, ilmekään ei värähtänyt. hyvin selkokielisesti antoi ymmärtää mun olevan vain luulotautinen. kyllähän nyt yrittäjä saa kuulema helpostikin aikaan kuukaudessa 1500 euron puhelinlaskut. no kun tuo homma loppu, niin puhelin laskutkin tipahti sinne 300 euron kieppeille. että se siitä yrittämisestä

Kai se ois ensin katottava se puhelin. Jos kysyn ensin suoraan mies varmasti poistaa puhelimestaan kaikki epäilyttävät puhelut ja tekstarit.
Ja sillon kun jäi kiinni siitä, että asui exänsä kanssa ei todellakaan kertonut ite mulle siitä. Valehteli ihan sujuvasti. Satuin sillon kysymään miehen veljeltä et miten niiden peli-ilta oli menny ja veli siihen että"ei ollu täällä yötä..". Kyllä sitten tunnusti kun kerroin mitä veli oli sanonut. Muuten en ois varmaan saanu sitäkään koskaan tietää. Niillä oli exänsä kanssa sillon kaveri/toisinaan seksisuhde meneillään.

En vaan haluis kokea tätä samaa p'skaa uudestaa. Edellinen mies jäi kiinni pettämisestä myös rysän päältä(kaverisa kertoi)ja miehellä ei silti ollu pokkaa myöntää asiaa vaikka kysyin suoraa.. mutta ei maalailla piruja seinille.

Ilmottelen viikonlopun jälkee miten kävi. Toivottavasti oon vaan vainoharhanen!

Miten tuo puhelimen vahtimien ja puheluihin vastaamattomuus liittyy seksilinjoille soitteluun? Vai meinaatko että ne maksulliset soitteli sille takaspäin? :O

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25051774:
no et ole vainoharhainen, mun mies alkoi vahtia puhelintaan ja jos se soi niin painoi siitä punaisesta napista ja sano aina, että kas kun katkaisi ennen kuin hän ennätti vastata. ennen se oli aina kaapin päällä jos ukko meni vessaan tai suihkuun tai vaikka ulos pihalle. sitten se alkoi seuraamaan mukana joka paikkaan. no kiinnihän se sitten lopulta jäi, kun puhelin laskut alkoi hipoa pilviä, että soitteli ja tekstaili näihin maksullisille seksilinjoille

[QUOTE="Öööö";25051955]Miten tuo puhelimen vahtimien ja puheluihin vastaamattomuus liittyy seksilinjoille soitteluun? Vai meinaatko että ne maksulliset soitteli sille takaspäin? :O[/QUOTE]mä itse kokeilin, kun tiettyihin numeroihin soittaa tai laittaa tekstiviestejä, niin sieltä tulee niitä tkaisin

Tutki miehen puhelin. Mä tutkin viikottain. Ennen tilaili alastomien naisten kuvia, haki seksiä ilmoituksilla ja kyttäsi naisten vastauksia kännykästään kokoajan netin kautta. Itki ja aneli anteeksi. Laittoi eston viihdelinjoille ja minä tutkin puhelimen vielä.

Oon niin vihainen tuolle ääliölle. Äijä on pers'aukinen ja tilaa kalliitä huorien kuvia (katsois ilmaiseksi netistä) ja jatkuvasti oli kännykkä nokan edessä että vastaako joku ukon ilmoituksiin. Kyllä on tuo ääliö nyt niin ahtaalla että :D

Päädyin sit kuitenki kysymään asiasta suoraan. Mies vakuutti ettei petä ja ihmetteli koko kysymystä. Kertoi, että ymmärtää mun epäilykset ja kertoi myös että hänen exät on soitellu eikä halua vastata. Sanoin et oisin halunnu tietää et sen exät soittelee niin ei ois tarvinnu epäillä. Mies tähän että hän luuli ettei mua kiinnosta.
Kuulostaako että mies puhuu totta? Mies näytti kännykästään viestitkin(joita en tosin lukenut, koska tiedän mieheni olevan sen verran fiksu, että poistaisi kyllä epäilyttävät viestit).

Mies on pettänyt paljon nuoruudessaan, melko törkeästikin. Koitan nyt kuitenkin uskoa miestäni ja lopettaa epäilyt. Niillä tuhoaisin parisuhteemme itsekin.