Pettäjämiehen profiili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susan Kukkanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pari vinkkiä;8206650:
Muutama vinkki matkalle lähtijälle:
-Ota mukaan 2 puhelinta ja hanki kohdemaasta pre-paid numero. Useimmissa toimii tekstarit suomeen ja niitä saa kaikilta lentokentiltä.
-Perusta Yahoon tai muun ilmaisen palvelimen alle sähköpostiosoite, jota voit huoletta jakaa.
-Jos mahdollista tee treffit etukäteen netin kautta. Tällä varmistat saannon, eikä pala aikaa turhaan metsästelyyn.
-Jos et saa treffejä aikaseksi, niin kurkkaa vaikka worldsexguide.com ja löydät parhaat mestat. Saitteja on muitakin.
-Osta kortsut matkaan Hki-Vantaan kentältä, suomilaatu on pop! Eikä tartu tauti.
-Muista hävittää kortsut ennen kotiin tuloa!
-Baariin tai treffeille lähtiessä jätä käyntikortit ja virkapuhelin hotelliin. Kännissä jaat kuitenkin kaikki korttisi ja numerokin lipsahtaa kovin helposti. Sitten jälkeenpäin on kusisukassa.
-Tarkasta paidan kaulukset ja rinnukset huulipunan varalta. Kadonneen paidan voi laittaa hotellin pesulan piikkiin.
-Älä koskaan missään tapauksessa lue privaattiposteja tai tekstareita kotikoneelta.
-Älä kehu panojutuilla kavereille. Joku kuitenkin kertoo jollekkin, joka kertoo sitten sun muijalles.
-Jos omatunto kolkuttaa, älä osta poikkeuksellisen paljon tulijaisia. Niitä kun joutuu sitten selittelemään.
-Kotiin tullessa muista, että kukaan ei tiedä. Ole siis normaali itsesi.
-Ja muista, että mies on saalistaja. Olet siis vain tyydyttänyt luontaiset tarpeesi ja siinä ei ole mitään pahaa!
VITTU MIKÄ SPEDE

mun mies nussi mun pikkusiskoa ensimäisessessä 1cssä jätimutkin vielä yksin

mäentajuu vaikka pikkusisko olivasta 9yhdeksän niin silttikin ja nytkin kun seon vasta
10vuotta niin sexi kelpaa herralle ja neidille hyi hitto no en ooo sen koomin olutkaa senkaa
joo hoh hohoijaa mä kertoisin kavereilekin mitä toi paskiainen puuhailee aina jos mulla on kuukautiset niin slioin se tapahtuu ja naps oivoi se katosi kokonaan minu vierestäni eikkkitos ja näkemiin sanoo mimmin poika ystävä

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn että kuinka monessa avioliitossa / parisuhteessa, joista tässäkin keskustelussa on sivuttu, nainen on painostanut, ruikuttanut, vihjaillut, ääneen huokaillut naimisiin menosta / lapsien teosta?

Minulla on meinaan sellainen mielikuva että nykynaisella on aikamoinen tahto kun se saaa päähänsä että nyt pitää päästä naimisiin ja hankkia lapsia. Ja munaton mies totta kai menee ja ostaa sen sormuksen ja tekee lapset.

En voi yleistää. Mutta vähän on sellainen kutina että mitä vaativampi vaimo ( pitää olla talot, autot, täydellinen koti, täydellinen mies, täydelliset lapset, matkat, sitä ja tätä ja vielä totakin vähän. Nainen kuitenkin unohtaa totaalisesti itsensä, ulkonökönsä, harrastuksensa, minuutensa...), sitä varmemmin mies pettää. Kun mies herää 35-45 vuotiaanan yksi aamu ja tajuaa että ei helevetti, en ole oikeastaan tehnyt tässä elämässä mitään mitä halusin vaan mitä vaimo halusi...

Don't get me wrong, minuakin on petetty. Mutta täytyy sanoa että olin kamala kumppani. Raivoisa, vaativainen, pikkumainen suutahtelija joka ei antanut toiselle tilaa hengittää tai elää omaa elämäänsä lainkaan. Halusin omistaa mieheni. No huonostihan siinä kävi. Lähti toisen matkaan. toivon totisesti että olen läksyni oppinut tällä rintamalla

En voi yleistää. Mutta vähän on sellainen kutina että mitä vaativampi vaimo ( pitää olla talot, autot, täydellinen koti, täydellinen mies, täydelliset lapset, matkat, sitä ja tätä ja vielä totakin vähän. Nainen kuitenkin unohtaa totaalisesti itsensä, ulkonökönsä, harrastuksensa, minuutensa...), sitä varmemmin mies pettää. Kun mies herää 35-45 vuotiaanan yksi aamu ja tajuaa että ei helevetti, en ole oikeastaan tehnyt tässä elämässä mitään mitä halusin vaan mitä vaimo halusi...

Noooh, olen eräällä alalla, en kerro millä, jossa nuoret parit on suhteellisen iso asiakasryhmä. Kyllä se monesti niin on, että nainen on sen valinnan tehnyt, aktiivinen osapuoli moneen eri suuntaan ja mies istuu hiljaa vieressä ja mollottaa. Onhan se helppoa, jos jompikumpi osapuoli tekee päätökset toisen puolesta, mutta jossain vaiheessa tulee se elämätön elämä eteen ja sitten romahtaa.

Viimeksi muokattu:
Millainen mies pettää?
Ainakin vaimoaan pettävät miehet moittivat puolisoaan pihtariksi, ikäväksi, nalkuttavaksi naiseksi.
Onko tuo ainoastaan tapa vedota toisen tunteisiin ja aiheuttaa sääliä tai jotain muuta. Tuskin yksikään mies ( normaali) suostuisi elämään noin ikävän naisen kanssa.
Ehkä pettäjä on dominoivan naisen puoliso ja yrittää päteä saalista saamalla. Sitten kiinni jäätyä luvataan ja vannotaan rakkautta vaimolle ja ties monennenko kerran. Ressukka kun ei pysty siitä omasta vaimosta irtaantumaankaan. Se oma vaimo kun todellisuudessa kuitenkin on ainoa, jota rakastetaan, niitä muita käytetään.

Vaihdappa tarinaasi vaimo-sanan tilalle mies ja päinvastoin.

Viimeksi muokattu:
Ihan vain mielenkiinnosta kysyn että kuinka monessa avioliitossa / parisuhteessa, joista tässäkin keskustelussa on sivuttu, nainen on painostanut, ruikuttanut, vihjaillut, ääneen huokaillut naimisiin menosta / lapsien teosta?

Minulla on meinaan sellainen mielikuva että nykynaisella on aikamoinen tahto kun se saaa päähänsä että nyt pitää päästä naimisiin ja hankkia lapsia. Ja munaton mies totta kai menee ja ostaa sen sormuksen ja tekee lapset.

Don't get me wrong, minuakin on petetty. Mutta täytyy sanoa että olin kamala kumppani. Raivoisa, vaativainen, pikkumainen suutahtelija joka ei antanut toiselle tilaa hengittää tai elää omaa elämäänsä lainkaan. Halusin omistaa mieheni. No huonostihan siinä kävi. Lähti toisen matkaan. toivon totisesti että olen läksyni oppinut tällä rintamalla

Totta puhut. Ja mikä ihme niitä miehiä vaivaa, tosiaan munattomia ovat kun suostuvat vaimojensa kaikkiin ideoihin ja kaljapäissään miesporukoissa itkevät kuinka akka on kuin Justiina, vaatii ja vaatii aina vain. Eihän tuollaista miestä voi kunnioittaa joka on kuin narussa vedettävä pässi.

Viimeksi muokattu:
mikä ihme niitä miehiä vaivaa, tosiaan munattomia ovat kun suostuvat vaimojensa kaikkiin ideoihin ja kaljapäissään miesporukoissa itkevät kuinka akka on kuin Justiina, vaatii ja vaatii aina vain. Eihän tuollaista miestä voi kunnioittaa joka on kuin narussa vedettävä pässi

Tarkoitatko kenties, että vasta sitten on hyvä, kun mies on oikein kunnon jukuri, korskea, ylpeä, voimakastahtoinen, itsetietoinen, aina oikeassa ja koko ajan vaatimassa milloin mitäkin ? Eikä anna periksi. Silloin vasta voi kunnioittaa, vai ? Mitä luulet tulevan suhteesta, jossa kumpikin on n.s. dominoiva ?
Siitäkö onni aukeaa ?
Oletko koskaan kuullut aidosti kiltistä ihmisestä ? Eikä sellaista voi arvostaa ja kunnioittaa ?
Mikä ihmeen taistelutanner ja kilpailu- tai pullistelupaikka on ihmissuhde ?

Viimeksi muokattu:
Tarkoitatko kenties, että vasta sitten on hyvä, kun mies on oikein kunnon jukuri, korskea, ylpeä, voimakastahtoinen, itsetietoinen, aina oikeassa ja koko ajan vaatimassa milloin mitäkin ? Eikä anna periksi. Silloin vasta voi kunnioittaa, vai ? Mitä luulet tulevan suhteesta, jossa kumpikin on n.s. dominoiva ?
Siitäkö onni aukeaa ?
Oletko koskaan kuullut aidosti kiltistä ihmisestä ? Eikä sellaista voi arvostaa ja kunnioittaa ?

Siihen munattoman vässykän ja agressiivisen tappaja-jukuripään välimaastoon ehkäpä mahtuu muitakin vaihtoehtoja. Mitä itse aiheeseen tulee, niin harvemmin noita vaativia jukuripäitä muuten petetään, ilmeisesti osaavat pitää akan kurissa. Itselläni on sellainen välimaaston mies, en huolisi kumpaakaan ääripäätä, enkä voisi itsekään kunnioitttaa sellaista narussa vedettävää pässiä.

Ps. Hauska tuo sun nimmarisi, "munaton" :D

Viimeksi muokattu:
harvemmin noita vaativia jukuripäitä muuten petetään, ilmeisesti osaavat pitää akan kurissa

Onko miehen tehtävä siis pitää "akka" kurissa ?
Entäpä jos molemmat olisivat aidosti kilttejä ? Huomaavaisia ? Empaattisia ?
Ja jos vaikka semmoinen teoreettinen mahdollisuus olisi olemassa, että oikeasti rakastaisivat toisiaan eivätkä kilvoittelisi siitä, kumpi on n.s. kovempi jätkä ? Eivätkä halveksi, jos toisesta paljastuukin pehmeitä piirteitä.

Tiedän, tämä on kaikki vain toiveajattelua ja teoriaa ja todellisuudessa on kyse ihmisen raadollisuudesta ja kykenemättömyydestä rakastaa. Tuloksena on sitten avioeroja, pettämisiä, jatkuvaa riitaa, taistelua jne. Siis: parisuhde on voimailulaji.

Olihan tästä aiheesta taannoin jokin (naistenlehdessä julkaistu ?) tutkimus, jonka mukaan onnellisimmat pariskunnat olivat niitä, joissa mies taipui naisen tahtoon. Tai siis ainakin nuo naiset olivat tyytyväisiä. Toisin päin ei mennyt yhtään niin hyvin, t.s. jos mies oli niskan päällä.
Ja senhän kyllä tietää tutkimattakin, miten käy, jos molemmat ovat "voimakkaita luonteita".

Sanoisin jopa näin: kaunisteltu termi "voimakas luonne" on lähinnä haitta. Elämme kuitenkin - tai ainakin meidän kait pitäisi elää - yhteiskunnassa, jossa joustavuus, sopeutumiskyky jne. ovat valttia. Ja parisuhde on kuin yhteiskunta pienoiskoossa.

Viimeksi muokattu:
No nyt nimimerkki Munaton haastaa täällä riitaa ja oikoo mutkia vaikka vallan hyvin itsekin tietää mistä on kyse :) Eli ei miehen tarvitse laittaa akkaansa kuriin, ei tarvi vetää turpaan eikä väittää vastaan joka asiassa.

Olen kuitenkin tässä elämässä ymmärtänyt yhden asian: jos mies haluaa jotain, hän sen "hankkii". Eli jos mies haluaa naimisiin; hän kosii. Jos mies haluaa lapsia; hän ehdottaa naiselle että mitäs jos...

Jos minä naisena haluaisin naimisiin ja lapsia, ja asiasta asiasta miehelleni mainittuani saisin kieltävän vastauksen, asia jäisi siihen. Itseasiassa siihen jäisi koko suhde. Ei sen takia että en heti saanut mitä halusin. Suhde jäisi sen takia että jos mies ei tunne haluavansa kanssani naimisiin tai ei halua kanssani lapsia, se tarkoittaa todellakin sitä. Plus että se tarkoittaa sitä ettei mies rakasta minua sillä tavalla kun miehen pitäisi rakastaa minua ollakseen uskollinen.

No mitä koetan tällä sekavalla tekstillä sanoa? Sitä, että nainen joka jankuttaa, kiristää, huokailee ja itkee itsensä naimisiin ja raskaaksi, saa tasan sitä mitä tilaa. Mies joka suostuu vuosien taivutuksen jälkeen naisen kanssa vihille ja hankkimaan lapsia ( painotus sanalla taivuttelu) on munaton.

Yksin ei toki ole kiva elää loppuikäänsä mutta olen mielummin yksin kuin miehen kanssa joka sanoo minulle : ei, en halua lapsia kanssasi, ei, en halua naimisiin kanssasi. Jos nainen on oikea, mies antaa myöntyvän vastauksen HETI, vaikka se ei tarkoittakaan että lapsi laitetaan SAMAN TIEN alulle ja rynnätään heti kirkkoon....

Jos minä naisena haluaisin naimisiin ja lapsia, ja asiasta asiasta miehelleni mainittuani saisin kieltävän vastauksen, asia jäisi siihen. Itseasiassa siihen jäisi koko suhde. Ei sen takia että en heti saanut mitä halusin. Suhde jäisi sen takia että jos mies ei tunne haluavansa kanssani naimisiin tai ei halua kanssani lapsia, se tarkoittaa todellakin sitä. Plus että se tarkoittaa sitä ettei mies rakasta minua sillä tavalla kun miehen pitäisi rakastaa minua ollakseen uskollinen.

No mitä koetan tällä sekavalla tekstillä sanoa? Sitä, että nainen joka jankuttaa, kiristää, huokailee ja itkee itsensä naimisiin ja raskaaksi, saa tasan sitä mitä tilaa. Mies joka suostuu vuosien taivutuksen jälkeen naisen kanssa vihille ja hankkimaan lapsia ( painotus sanalla taivuttelu) on munaton.....

Sellaisia naisia on Suomi pullollaan. Kiristetään, uhkaillaan, maanitellaan, houkutellaan ja vaaditaan mies vihille ja sitten lapsentekoon, vaikka mies armoa anoen sanoisi ettei ole moiseen valmis! Ehei, vaimo naputtaa ja määkii niin kauan (mahdollisesti vaimon äiti ja siskot takapiruina) kunnes mies suostuu. Sitten kun lapset ovat jonkunikäisiä, mies takertuu ainoaan mistä saa edes hetken lohdun: pulloon.

Viimeksi muokattu:
Sellaisia naisia on Suomi pullollaan. Kiristetään, uhkaillaan, maanitellaan, houkutellaan ja vaaditaan mies vihille ja sitten lapsentekoon, vaikka mies armoa anoen sanoisi ettei ole moiseen valmis! Ehei, vaimo naputtaa ja määkii niin kauan (mahdollisesti vaimon äiti ja siskot takapiruina) kunnes mies suostuu. Sitten kun lapset ovat jonkunikäisiä, mies takertuu ainoaan mistä saa edes hetken lohdun: pulloon.

Tarinan 2-vaihe on se, kun vaimo (edelleen ehkäpä äitinsä ja siskonsa myötävaikuttamana) alkaa naputtamaan kuinka mies on vetelä paskiainen eikä osaa muuta kuin sohvalla haista ja piereskellä eikä tämä ole laisinkaan kunnollinen isä. Ja minkähänlaisen miehen hän otti uhrikseen, täsmälleen tämän saman miehen? Kuvitteleeko naiset että miehet pantuaan vaimonsa paksuksi hetkessä muuttuvat siasta enkeliksi? Eivät todellakaan muutu, etenkin kun vaimo on pakottanut miehensä leikkimään perhettä. Sitten otetaan ero siitä kelvottomasta miehestä joka ei ollut kunnon isä lapsilleen.

Raakaa tekstiä, mutta todellakin: munaton on mies joka ei osaa ajoissa sanoa EI.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE Raakaa tekstiä, mutta todellakin: munaton on mies joka ei osaa ajoissa sanoa EI.[/QUOTE]

Raakaa tekstiä todella mutta totta :( Täytyy sanoa että "entisenä pingottaja naisena" todella toivon että naiset osaisivat päästää ainakin 50% siitä kontrollista jota he kokevat että heidän pitää harjoittaa itseään, miestään ja lapsiaan kohtaan. Loppujen lopuksi, elämässä ei ole pakko tehdä kuin kahta asiaa; maksaa veroja ja kuolla. Kun olen itse oppinut olemaan jatkuvasti kyttäämättä, vahtimatta, vaatimatta ja kiukuttelematta, omasta elämästä on tullut hemmetin paljon kivempaa ja helpompaa. Ei aina tarvi olla täydellistä eikä aina voi onnistua.

Mutta en halua kokonaan naisia teilata. Kyllä miehessä todellakin on sitä munattoman vikaa jos ei saa sanottua että kiittinytriitti. Olen myös kuullut sellaista urbaania legendaa miehistä jotka vain "päättävät" olla parisuhteessa sen takia että saa vakkari seksiä Hyi helvetti!

miehessä todellakin on sitä munattoman vikaa jos ei saa sanottua että kiittinytriitti

Miten niin ? Jos mies rakastaa, hän haluaa, että naisella on hyvä olla. Ja naisella, joka rakastaa, homma menee täsmälleen samoin. Ei silloin koe tekevänsä uhrauksia 'pitkin hampain'.

Ei rakastava henkilö ole 'munaton'. Hän yrittää joskus pitkäänkin saavuttaa suhteessa jonkinlaisen tasapainon, huolimatta toisen kiukuttelusta, painostuksesta ja vaatimuksista. Toivoo, että tuo toinenkin joskus vielä rakastaisi.
Voi kulua tosi kauan, ennenkuin havahtuu ja myöntää, ettei niin tule koskaan käymään.
Silloin on usein jo lapsia, omakotitalo, auto, kesämökki, vene jne. jne.
Tästä kaikesta irtautuminen - ja sureminen - vaatii paljon voimia.

En kyllä oikein tiedä, miten tämä liittyy n.s. pettäjämiehiin...

Viimeksi muokattu:
Miten niin ? Jos mies rakastaa, hän haluaa, että naisella on hyvä olla. Ja naisella, joka rakastaa, homma menee täsmälleen samoin. Ei silloin koe tekevänsä uhrauksia 'pitkin hampain'.

Ei rakastava henkilö ole 'munaton'. Hän yrittää joskus pitkäänkin saavuttaa suhteessa jonkinlaisen tasapainon, huolimatta toisen kiukuttelusta, painostuksesta ja vaatimuksista. Toivoo, että tuo toinenkin joskus vielä rakastaisi.
Voi kulua tosi kauan, ennenkuin havahtuu ja myöntää, ettei niin tule koskaan käymään.
Silloin on usein jo lapsia, omakotitalo, auto, kesämökki, vene jne. jne.
Tästä kaikesta irtautuminen - ja sureminen - vaatii paljon voimia.

En kyllä oikein tiedä, miten tämä liittyy n.s. pettäjämiehiin...

Hyvin sanottu!

Viimeksi muokattu:
Olen pettämisestä useammankin naisen kanssa keskustellut ja moni on ollut sitä mieltä, että naiset pettävät yhtä paljon tai jopa enemmän. Heidän omasta kaveripiiristään oli usein jokainen tai lähes jokainen pettänyt miestään.

Tämä on kuitenkin aiheena tabu.

Se mies pettää, jolla on oikeutuksen tunnelukko. Yksinkertaista. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ottaako sellaisen miehen itselleen. Alistujat tietenkin ottavat.

Olen pettämisestä useammankin naisen kanssa keskustellut ja moni on ollut sitä mieltä, että naiset pettävät yhtä paljon tai jopa enemmän. Heidän omasta kaveripiiristään oli usein jokainen tai lähes jokainen pettänyt miestään.

Tämä on kuitenkin aiheena tabu.

Mutta miehet jäävät useimmin kiinni. kun aivot tippuvat jalkoväliin ei siinä paljon osaa miettiä miten peittäisi jäljet. naiset osaa nämä paremmin.

Viimeksi muokattu:
No nyt nimimerkki Munaton haastaa täällä riitaa ja oikoo mutkia vaikka vallan hyvin itsekin tietää mistä on kyse :) Eli ei miehen tarvitse laittaa akkaansa kuriin, ei tarvi vetää turpaan eikä väittää vastaan joka asiassa.

Olen kuitenkin tässä elämässä ymmärtänyt yhden asian: jos mies haluaa jotain, hän sen "hankkii". Eli jos mies haluaa naimisiin; hän kosii. Jos mies haluaa lapsia; hän ehdottaa naiselle että mitäs jos...

No mitä koetan tällä sekavalla tekstillä sanoa? Sitä, että nainen joka jankuttaa, kiristää, huokailee ja itkee itsensä naimisiin ja raskaaksi, saa tasan sitä mitä tilaa. Mies joka suostuu vuosien taivutuksen jälkeen naisen kanssa vihille ja hankkimaan lapsia ( painotus sanalla taivuttelu) on munaton.

Yksin ei toki ole kiva elää loppuikäänsä mutta olen mielummin yksin kuin miehen kanssa joka sanoo minulle : ei, en halua lapsia kanssasi, ei, en halua naimisiin kanssasi. Jos nainen on oikea, mies antaa myöntyvän vastauksen HETI, vaikka se ei tarkoittakaan että lapsi laitetaan SAMAN TIEN alulle ja rynnätään heti kirkkoon....

Aijahas. Parisuhteen tarkoitus on siis avioitua ja sen jälkeen tehdä jälkeläisiä. Itse olen ollut naimisissa kymmenen vuotta ja silloin avioituessa minulla ei kyllä ollut mitään tarvetta tehdä lapsia. Päälimmäisenä halusin vain elää elämäni rakastamani naisen kanssa.

Mielestäni naimisiin meneminen ei tarkoita sitä, että pitäisi lapsia haluta. Minulla oli tietenkin selviö, että jossakin vaiheessa menen naimisiin, vaikka halua lapsien hankkimiseen minulla ei ole ollut enkä usko että tulee olemaankaan. Me vain olemme erilaisia ja toiset hankkivat tenavia vaikka väkisellä koeputkien kautta. Naisille se on jotenkin kummallisen tärkeää, että niitä pentuja täytyy tehdä vaikka siinä rinnat ja römpsäkin ovat kerrasta piloilla...

Ja ketjun toiseen asiaan: Minulla on todellakin riittävästi seksiä tarjolla liitossani, lähes päivittäin. Kuitenkin jostain syystä minulla on vahva vietti lähteä pelaamaan peliä, josta laulussakin lauletaan: "lasketaan eritteet ja kasvetaan erilleen". En kuitenkaan ole vielä tähän mennessä saanut petturin statusta, mutta ei se nyt niin helppoa aina ole.

Ja mitä olen asioista keskustellut useiden eri tyyppien kanssa, sekä miesten että naisten, niin kylläpä sitä viettiä on olemassa molemmilla sukupuolilla. Se on vain sellaista ja meitä on vaan niin erilaisia täällä elelemässä...

Viimeksi muokattu:
Siitäkö onni aukeaa ?

:)

Vaikeata on..

Viimeksi muokattu:
Mies voi rakastua syvästi siihen toiseen naiseen, tiedän tuttavapiiristä ainakin kaksi tällaista. Omat vaimot ovat olleet melkoisia dominantteja ja miehet aika kilttejä lässyköitä ja tehneet tosi paljon kotitöitä, hoitaneet lapsia ym. vaimojen istuessa kampaajalla, hoidattamassa itseään tyttöpiireissä tai harrastuksissa. Liian kilttejä siihen asti, kunnes ovat löytäneet naisen, jotka arvostavat heitä miehinä, eivät työjuhtina. Se, miksi mies on liian kiltti ja alistuva, juontaa juurensa usein yliankarasta lapsuudesta, mikä ajaa helposti suhteeseen dominoivan naisen kanssa.
Se, että mies uskaltaa irroittautua ankaran vaimon otteesta, vaatii paljon, mutta antaa enemmän.

On kyllä tosi luuseri mies, joka ei välitä hoitaa omia lapsiaan ja pettää lastensa äitiä
.Toivottavasti tällaisten ukkojen vaimot etäännyttävät lapset isästään, etteivät saa tuollaisista ällötyksistä mallia.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä