Pettäminen vie pohjan monen elämältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunnon Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyväksykää mut;10480151:
Niin. Ahneus, minä ite ja haluan kaiken on hyvin inhimillistä ja ymmärrettävää. Minun tarpeeni menevät aina muiden edelle.

No, kyllä siitä munasta riittää molemmille. Tuskin ap.n mies on ap:ltäkään pihdannut. On vain tehnyt hyvää vielä yhdelle muullekin naiselle. Jakanut rakkauttaan. Se ei ole keneltäkään pois.

No, kyllä siitä munasta riittää molemmille. Tuskin ap.n mies on ap:ltäkään pihdannut. On vain tehnyt hyvää vielä yhdelle muullekin naiselle. Jakanut rakkauttaan. Se ei ole keneltäkään pois.

Vaikka sanotkin tuon karrikoiden, totta toinen puoli.Olen lähes varma että salarakkaani puolison elämä on monin puolin antoisampaa minun tultuani kuvioihin mukaan.
Hän saa huomiota osakseen aiempaa enemmän monin eri tavoin, vain ja ainoastaan sen vuoksi että rakkaani potee jollain tasolla huonoa omaatuntoa!

Viimeksi muokattu:
Vaikka sanotkin tuon karrikoiden, totta toinen puoli.Olen lähes varma että salarakkaani puolison elämä on monin puolin antoisampaa minun tultuani kuvioihin mukaan.
Hän saa huomiota osakseen aiempaa enemmän monin eri tavoin, vain ja ainoastaan sen vuoksi että rakkaani potee jollain tasolla huonoa omaatuntoa!

Pidä hänestä kovaa kiinni ja hyvää huolta, hyvä ihmisen kohtaaminen ei ole jokapäiväistä. Niin minäkin käänsin energiani muualle, kun oma salarakkaani ei halunnut tulla luokseni.

Viimeksi muokattu: