pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskana

Vieras
Jos saisit tietää että miehesi on suudellut toista naista pystyisitkö antaa anteeksi? Entäs jos sillä on ollut koko ajan jotain säpinää tämän naisen kanssa, jutellut netissä ym?
Mietin tässä mitä minun pitäisi tehdä, aviomieheni ei ole edes pyytänyt anteeksi koska sen mielestä se ei ole tehnyt mitään väärin :(

Varsinkin siinä vaiheessa jos toinen ei pyydä anteeksi, väittää ettei ole tehnyt väärin ja että minä ylireagoin, varmaan tekisin samlla tavalla, pokaisin jonkun äijän ja kysyisin että miltä tuntuu? Ja sitten vasta jättäisin. Tai jättäisin heti.

Pystyisin ehkä antamaan anteeksi jos mies anelisi ja vakuuttaisi rakkauttaan yms. yms. vaikka senkin jälkeen olisin varmaan ylimustasukkainen ja vainoharhainen.

Pystyin anteeksi, mutta asian unohtaminen olikin sitten vaikeampaa.

Täällä onneksi mies vakuutteli rakkauttaan ja on tehnyt kaikkensa sen eteen, että suhteemme saadaan korjatuksi. Jos olisi ollut välinpitämätön ja vähätellyt asiaa, ei meidän suhde olisi varmaan enää kauan hengissä pysynyt.

Eli se, että mies myönsi tehneensä väärin, auttoi todella paljon tilannetta!

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Pystyin anteeksi, mutta asian unohtaminen olikin sitten vaikeampaa.

Täällä onneksi mies vakuutteli rakkauttaan ja on tehnyt kaikkensa sen eteen, että suhteemme saadaan korjatuksi. Jos olisi ollut välinpitämätön ja vähätellyt asiaa, ei meidän suhde olisi varmaan enää kauan hengissä pysynyt.

Eli se, että mies myönsi tehneensä väärin, auttoi todella paljon tilannetta!

minulla myös näin

Olen ihan pihalla, itkenyt koko yön :(
En halua jatkaa tätä avioliittoa, tai ainakin nyt tuntuu siltä, mutta mistä rahaa uuteen asuntoon? Meidän nuorin on vasta 6kk enkä voi mennä töihin. Sanoin miehelleni että nukun sohvalla kunnes tiedän mitä haluan, vaikka oikeasti sen kuuluis nukkua sohvalla. Ajatuskin siitä että se nyt antais pusun minulle ällöttää ja oksettaa.

katuuko miehesi ollenkaan. minusta kuulostaa aika paskalta jos sil on ollu säpinää toisen naisen kanssa. mistä tiedät että ne on suudellu? mistä tiiät että eivät ole tehneet enempää? selvitä onko ukkos tehnyt muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja polkka:
katuuko miehesi ollenkaan. minusta kuulostaa aika paskalta jos sil on ollu säpinää toisen naisen kanssa. mistä tiedät että ne on suudellu? mistä tiiät että eivät ole tehneet enempää? selvitä onko ukkos tehnyt muutakin.

Ei kadu, tai ei ainakaan eilen. Aamulla se sanoi että se ei enää puhu naisen kanssa. Ne olivat suudelleet julkisella paikalla ja sain tietää koska luin eilen netissä mitä mieheni oli sanonut tälle naiselle, siis salassa.

Itse asiassa viikonloppuna epäilin jotain ja pyysin mieheni pistää välit poikki naisen kanssa ja alkuviikosta se oli sitten vielä jutellut sen kanssa, kehunut sen sääret (sillä oli ollut kuulemma lyhyt hame päällä) ja kaikkea muuta paskaa :(

tuohon en osaa sanoa. että vaikuttaako. siittä sun täytyy kysyä/lukea kelasta. musta jos miehellä on taipumusta pettää. niin se pettää uudelleen. kysyt suoraan siltä et mikä meni vikaan ku toinen nainen alkoi kiinnostaan. soskusta saat ainakin takuuvuokran ja tukia kun sanot erosta.

Turpiin tulis ja kenkää kanssa!!!!
Ystäväperheessäni oli samanlainen juttu... eikä se ikäväkyllä muuttunut vaikka ukko lupas kymmenen kaunista ja yhdeksän hyvää!
Mä en pystyis todellakaan luottamaan tollaiseen ukkoon ja luottamus on liitossa tärkeintä.
EI onnistuis EI missään tapauksessa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän nyt etsiä asunnon netistä, pitää varmaan hakea asumistukea. Miten muuten noi kelan tuet jos on naimisissa mutta asuu erillään, vaikuttaako miehen tulot?

Ei vaikuta jos ei asu samaa taloutta. Paitsi tietysti elatusmaksujen kautta voi vaikuttaa.

Mieheni ei ole mitään suutelija -tyyppiä, muutenkaaan. (ei ole ikinä ollutkaan) eli jos hän menisi suutelemaan vierasta en voisi antaa sitä anteeksi, sillä se ei voisi olla viatonta. Mieheni tuntien juttu olisi erittäin vakava!

mä kans joskus sanoin et jos pettää ni se on kerrasta poikki, mut sit ku pettäminen tuli (miehellä yhen yön pano) niin ajattelin antaa yhden kerran anteeksi, toista ei enää tule..

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
miten ilkeätte touhuilla sen jälkeen ku ukko on painanu hymykorvissa toista muijaa? eikö okseta tai tunnu pahalta tai tule mieleen ku teette jotain.

kyllä siinä kesti monta viikkoa ennenku pysty... mut se tuntu siltä et ois ollu meijän eka kerta.. kyllä mä vieläkin välillä mietin et MIKS.. mun mies ei oo yhtään pettäjä tyyppiä siit ei ois ikinä uskonu, mut se on pettäny sen exääkin.

Ja enääkö ei petä,häh?
Mää ottaisin nyt aikalisän. Vauva ja viikon kamat kainaloon, soitto anopille et luotto loppu (poika kertokoon lopun) ja siskolle tms punkkaamaan. Takasin tulisin sitten kun mies ryömien hakisi ja jos ei ryömisi niin ei rakastaisikaan.

jos ei kerta osoita mitään katumisen merkkejä, niin en olisi kyllä valmis antamaan anteeksi, todellakaan. Sen anelemisen (ja sohvalla nukkumisen ) tulisi lähteä sieltä miehen puolelta, ei sinun!! Nyt vaan uusi kämppä alle ja vauva kainalossa ovet paukkuen ulos! Jos ei äijää sittenkään kiinnosta sopua hieroa ja katua niin voit olla ainakin varma, että teit oikean ratkaisun lähtiessäsi! :kieh:

Yhteistyössä