Pettämisestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mire

Vieras
Jos olette pettäneet puolisoanne niin miksi olette niin tehneet ja oletteko jääneet kiinni, itse kertoneet vai onko se edelleen salaisuus?

Ja tämän kyselyn tarkoitus ei ole syyllistää ketään!

Ex-avomiestä petin. Asuttiin yhessä neljä vuotta, riideltiin koko aika, jos ei istuin yleensä aina hiljaa, ei puhuttu mistään kuin jostaki pintapuolisesta. Jos yritti exän kanssa puhua syvällisesti suuttu niin paljon että alko huutaa, aina. Joten jossaki vaiheessa en enää jaksanu vaan annoin suhteen valua eteenpäin omalla painolla. Alkoholia käytettiin molemmat todella paljon, exä alko käydä salilla ja alko käyttää myös hormoneita. Sit sotkeentu myöhemmin myös marihuanaan. Jos riitoja tuli niin kävi muhun käsiks ja tapeltiin yleensä kännissä todella paljon. Exä yleensä hermostu johonkin mitä satuin vastaan sanomaan ja kävi käsiks ja tottakai mä puolustin itteeni ja löin takasi. Exällä oli meijän suhteen aikana toisia naisia. Mm. omaa exäänsä lämmitteli, annoin monta kertaa anteeks noi kun luulin että kaikki muuttuis parempaan, mutta mikään ei muuttunu. Sit yksin kertasesti kyllästyin exään, inhosin sitä ihmisistä niin paljon noihin aikoihin, en puoleen vuoteen halunnu nukkua sen vieressä ja nukuin olohuoneen lattialla patjalla ja sillon olin tavannu sen miehen jonka kanssa petin exää.

Ehittiin muutamia kuukausia tapailla yhessä baarissa joka oli meijän molempien kantapaikka, alussa vaan aina baarissa hengailtiin yhessä ja sai mut tuntemaan itteni erityiseks. Olin kahesti ehtiny olee samassa paikassa sen kanssa yötä kun satuttiin taas baariin ja oltiin samantien toistemme kimpussa ja sattuu niin että exä oli alkanu jo tässä vaiheessa epäilee että mulla on joku toinen. Viihdyin yleensä paljon kotona, mut ton myötä tuli kauhee polte aina viikonloppusin päästä baariin. Jäätiin kiinni exälle kun suutelin sitä toista miestä ja exä tuli just ovista ja näki koko toimituksen. Kävi meijän molempien päälle ja kaikenlisäks kävi vielä mun kaveriin käsiks joka ei sille ollu tehny mitään.

Mun nykystä miestä en oo pettäny, enkä petä. Sai mut kaikkien noitten jälkeen avitettuu jaloilleni kärsivällisyydellä ja rakkaudella, sillonkun tavattiin en uskaltanu luottaa ja olin aika arka. Johtu siitä kun exä oli väkivaltanen, mutta onneks kaikki toi paska on takana päin ja mun elämä on onnellista ja ihanaa, vaikka joistaki tää mun nykynen elämä vois olla tylsää mut mun mielestä parasta.

Yhteistyössä