Hei! Kotiuduin justiinsa. Olen aika väsynyt tekisi mieli kokovartalo hierontaa. Otan vaatteeni pois ja pujahdan viereesi peiton alle. Yöpöydältä löytyy hunaja... Emiliasi
Kaipasin sinua jo,otan hunaja purkin ja levitän sitä alotan rinnoista ja laskeudun alas päin,hieron sinua joka paikasta suukkottelen samalla sinua.Tunnut hyvälle kulta!
Mentäisinkö suihkuun pesisin sinut ja haluaisin ajaa sinun pillun karvat jos annat luvan,sit kuivaisin ja mentäs sänkyyn et saan ottaa sinut kainaloon.Rakas
Voi sinua,tietysti saat. Nautein äskeisestä! Tehdään niinkuin haluat,meillä on koko yö aikaa tehdä vaikka mitä. Nautin silti vain siitäkin,että saan olla kainalossasi. Kiinni sinussa. Kuulla sydämesi lyönnit, tuntea hengityksesi. Voisin vain olla kainalossasi vaikka ikuisuuden,katsella sinua,kun nukut ja silitellä hiuksiasi,antaa pusun poskellesi ja olla vain... rakkaudella Emiliasi
Nätti nimi.Mä olen pete,meil on koko yö aikaa tehä vaikka mitä,mut mustakin on kiva et saan pitää sua kainalos ja tuntea sinun pehmeän ihosi,ja silittää sinua!Rakkaudel petter!
Kiitos,kiva kuulla! Ei tuo Petekään hassumpi nimi ole. Nyt kun me tunnetaan toisemme jo lapikotaisin,niin uteliaisuuttani tiedustelen,missä meidän sänkymme sijaitsee? Ja millainen se on? Haluatko kertoa jotain muuta? Minkälaisen kuvittelet minun olevan?
Jee! Jenkkisänky,mä kun kuvittelin,että vesisänky! Ootko muuten joskus kokeillu vesisänkyä? Sitä mä lähinnä,että missäpäin maailmaa tai suomea makkari on? Kerron vähän jotain. Olen tumma,lähes mustahiuksinen,muodokas... Mä kuvittelin sun olevan vaalea, tavallinen kaveri! Joko väsyttää? Eikö sulla oo huomenna aikainen herätys? Minä saan huomenna nukkua pitkään. Olen taas illalla töissä! Kylläpä meni vakavaksi! Alkoi taas tehdä mieli...
Jos ollu vesisänky enkä oikein tykänny siitä.Sänky on jyväskyläs,olen itekkin ruskea hiuksinen tavallinen kaveri,ei vielä väsytä,vaik on aikanen nousu.Täälläkin alkoi tehdä mieli,onko sul mitä päällä,mul on pokserit,
Minä en ole kokeillut vesisänkyä. Mutta ajatus kiisi,että millasen aallokon siinä saisi aikaiseksi ja se lotina. Onko kokemusta? Ei mulla oo mitään päällä paitsi peitto...voisin kokeilla ottaa housusi pois... lensivät kaaressa lattialle. Hivutan käteni jalkojesi väliin ja alan hieroa sieltä. Aah! Kostuin jo itsekin. Jatkan hieromista... Emiliasi