Pettiköhän mun ex mua? Tässä merkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selvätapausko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

selvätapausko

Vieras
tavattiin viikonloppuisin lähinnä, asuttiin eri paikkakunnilla mm.

- kerran rupesi oudosti selittelemään "älä ihmettele kun mulla on polvissa mustelmat, laitoin työpaikalla ikkunan kiinni ja ne kolahti pöytään"
- säikähti kun tiputti puhelimensa sohvan taakse ja noukin sitä, meni paniikkiin että luen sieltä jotain
- välillä puhelin soi illalla, mies katsoi hiljaa kuka soittaa ja laittoi puhelimen pois

kun sitten noiden merkkien jälkeen katsoin miehen saapuneet viestin (tiedän, ei olisi saanut), niin siellä oli usealta naiselta viestejä, joista en ole koskaan kuullutkaan. mies haukkui minut mustasukkaiseksi, vainoharhaiseksi ja jätti. Suhdetta kesti muuten 2,5v

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voi hyvänen aika :D . Ei sitten. Kukaan ei vastaa kysymykseen.

No mitäs kysyt noin tyhmiä. Mieti itse, tiedät enemmän kuin me.

JOO PETTI, happy now?

No, exä osasi selitellä kaikki asiat sujuvasti, nuo on ainoat faktatiedot mitä mulla on. ERosta ei ole kovin kauaa.

Sulla taitaa olla vielä tunteita eksääsi kohtaan, kun häntä jaksat miettiä? Kaikki asiat ei aina selviä ja mitäpä noin kurjia edes tonkimaan.. Jatka elämääsi, unohda menneet!

No mä luulisin että petti. Mutta varmahan ei voi olla. Haluaisin itsekin tietää totuuden jos oisin ap, koska jos olisi pettänut, ei tarttis miettiä olenko oikeasti vainoharhainen. Ja toisaalta jos ei pettänyt, niin vois sit tulevissa suhteissa ajatella, että mulla on taipumusta epäillä syytöntäkin herkästi.

Alkuperäinen kirjoittaja älä kiusaa itseäsi:
Sulla taitaa olla vielä tunteita eksääsi kohtaan, kun häntä jaksat miettiä? Kaikki asiat ei aina selviä ja mitäpä noin kurjia edes tonkimaan.. Jatka elämääsi, unohda menneet!

Ei ole tunteita. Jäi vain outo olo koko jutusta, minusta nuo merkit on selviä, mutta mies selitteli itsensä niistä ja jätti. En ole kehdannut kenellekään kertoa, mikä johti eroon, enkä ole saanut mitään näkemyksiä tilanteeseen

Alkuperäinen kirjoittaja o:
No voi hyvänen aika :D . Ei sitten. Kukaan ei vastaa kysymykseen.

No mitäs kysyt noin tyhmiä. Mieti itse, tiedät enemmän kuin me.

JOO PETTI, happy now?

No, exä osasi selitellä kaikki asiat sujuvasti, nuo on ainoat faktatiedot mitä mulla on. ERosta ei ole kovin kauaa.

Meniks multa ohi, mut en tajuu tota polvijuttua :D Miten se pettämiseen liittyy?

Yhteistyössä