Pettymys Rölli suklaamunasta

JosEiHyvälläSitPAhalla

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 464
0
36
Oli pikkuinen pettymys, kun Rölli suklaamunassa ei ollutkaan sitten lelua ja siinähän paketissa lukee, että joka suklaamunassa yllätys. :o
Tosin ei taida saajaa harmittaa kun lelu puuttui, sen verran iso jäppinen jo kyseessä.

Kuitenkin laitoin kyuseiselle firmalle palautetta, ihan vain periaatteesta ja kun paketissakin luki tuosta yllätyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Samu:
Siis oliko se muna tyhjä vai eikö yllätys vaan ollut sitä mitä odotit?

Siis TYHJÄÄ täynnä se kotelo joka oli suklaamunan sisällä. :o
Ei niillä romuilla ole niin väliä, kun lapset niillä hetken leikkii ja sitten nakkaan roskiin kun ei enään kiinnosta.
Periaatteesta valitin, kun pääsiäismuna kennon kuoressa mainittiin, että joka suklaamunassa yllätys, kummallista!

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:

Ei niillä romuilla ole niin väliä, kun lapset niillä hetken leikkii ja sitten nakkaan roskiin kun ei enään kiinnosta.
Periaatteesta valitin, kun pääsiäismuna kennon kuoressa mainittiin, että joka suklaamunassa yllätys, kummallista!

No olihan se yllätys kun siellä ei ollut mitään

;)

No ehkä toi oliki se yllätys....:D
Mutta varmaan ihan hyvä että valitit, se yllätyshän niissä munissa eniten maksaakin.

No ehkä toi oliki se yllätys....:D
Mutta varmaan ihan hyvä että valitit, se yllätyshän niissä munissa eniten maksaakin.

Ja todella huono yllätys oliskin ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Mihin laitoit palautetta? Itse yritin etsiä osotetta röllin sydän-sivuilta, mutta en löytäny yhtikäs mitään.

www.alfmix.com ja siellä oli yhteystiedot sivulla sähköpostiosoite.

Saanen kysyä, miksi laitat palautetta?

..lapsuudestani kun pääsiäismunasta löyty todellinen yllätys. Nimittäin kaljapullon korkki ja pureskeltu purukumi! En muista tekikö kukaan valitusta, mutta kyllä sitä ihmeteltiin.

Laita reklamaatio. Firma korvaa runsaskätisesti. Meillä kävi joskus niin, että maalatut Rölli-hahmot olivat niin voimakkaan hajuisia, että suklaata ei kyennyt syömään, laitoin palautetta ja saimme asiallisen vastauksen, pahoittelut ja korvaukseksi paaaljon karkkia. :D

Oli pikkuinen pettymys, kun Rölli suklaamunassa ei ollutkaan sitten lelua ja siinähän paketissa lukee, että joka suklaamunassa yllätys. :o
Tosin ei taida saajaa harmittaa kun lelu puuttui, sen verran iso jäppinen jo kyseessä.

Kuitenkin laitoin kyuseiselle firmalle palautetta, ihan vain periaatteesta ja kun paketissakin luki tuosta yllätyksestä.

meillä oli sama homma viime pääsiäisenä, tänä vuonna ei sitten enää ostettukaan niitä :kieh:

Asiasta kukkakeppiin: mies oli ostanut virpojille noita rölli-munia mutta sitten virpojia ei ollut tullutkaan (tai sitten kävivät silloin kun mies oli mua katsomassa sairaalassa). Minua tuo hirvittävä takaisku ei niin häirinnyt vaan antaumuksella vetelin munia. Oli muuten tosi hyvää suklaata niissä mun mielestä :p :p .

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli Vai Piru piipahtaen:
Mihin laitoit palautetta? Itse yritin etsiä osotetta röllin sydän-sivuilta, mutta en löytäny yhtikäs mitään.

Kysyn, voisiko noita röllifiguureita ostaa erikseen. Ja laitan mie mielipiteenikin noista yllätyksistä: kuuden munan kotelossa oli vain yksi ainoa rölliaheinen lelu. Loput oli tilpehööriä mitkä eivät pysyneet edes koossa, puhumattakaan että niillä olisi voinut leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Asiasta kukkakeppiin: mies oli ostanut virpojille noita rölli-munia mutta sitten virpojia ei ollut tullutkaan (tai sitten kävivät silloin kun mies oli mua katsomassa sairaalassa). Minua tuo hirvittävä takaisku ei niin häirinnyt vaan antaumuksella vetelin munia. Oli muuten tosi hyvää suklaata niissä mun mielestä :p :p .

Juu, niin on. Lucky you, kun yksin sait kaikki syödä, ilmeisesti.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli Vai Piru piipahtaen:

Kysyn, voisiko noita röllifiguureita ostaa erikseen. Ja laitan mie mielipiteenikin noista yllätyksistä: kuuden munan kotelossa oli vain yksi ainoa rölliaheinen lelu. Loput oli tilpehööriä mitkä eivät pysyneet edes koossa, puhumattakaan että niillä olisi voinut leikkiä.

Meillä oli kanssa 6 munan kennossa yksi röllihahmo.Sitten joku koottava ukkeli,laiva,vene,sammakko ja jotain ihme pieniä muovinpalasia mistä sai tehtyä erilaisia kuvioita :headwall:
Lapset kyllä tykkäsi mutta minä en.

Tottakai tuollaisesta valitetaan.Olisin minäkin niin tehnyt.Joku moka tullut mutta kuitenkin.

Mieki ostin meidän muksuille kennollisen (6) Röllimunaa. :D Mulla kävi niin, että otin eka kaikille kääreet pois ja annoin suklaat syötäväksi. Keräsin sitte kaikki yllärit avattaviksi että katon sellaset mitkä sopii kullekin. Avasin ekan, otin lelun pois ja laitoin takas kii, että heitän pallona roskiin ennen ku on jonku kurkussa. No sitte otin toisen ja avasin ja se oli tyhjä. "mitä vit... hei täähän onkin se sama kotelo" :laugh: Loppujen lopuksi kaikki sai sitteki ne yllärit mitä niitten munissa oli alunperinkin ku sattu sopivasti. Röllifiguuri pienimmälle, keskimmäiselle koottova lentsikka ja vanhimmalle joku kummallinen koottava hässäkkä, josta ei saatu mitään selvää, mitä se muka esitti. :whistle: Aika hyvin on kaikki jo hukassa. :whistle: